• Deevil

Burken

Burken placerad på marken,en ska stå å räkna & alla ska gömma sig & den som står vid burken ska leta dom andra & när han/hon hitta någon så ska den skrika DUNK vilken?"anna"Vars:bakom huset .finn alla

Läs hela lektipset här.

• Svar på tråden Burken
  • SilverEmma

Är detta något som går nu eller? Massor av likadana inlägg och en länk till samma sida? (inte bara från dig) Får ni betalt per länkning eller per klick?

Fanny och Elliot...mina tjejer! <3
  • Deevil
    SilverEmma skrev 2011-07-01 13:33:12 följande:

Är detta något som går nu eller? Massor av likadana inlägg och en länk till samma sida? (inte bara från dig) Får ni betalt per länkning eller per klick?

Jag är nybörjare här , ne jag få inte betalt per länkning eller per klick!
    Och vad har jag gjort dig? för att du ska yttra dig? det klara mig sig utan..
  • La Lola
    SilverEmma skrev 2011-07-01 13:33:12 följande:

www.familjeliv.se/Lekliv/
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • SilverEmma

Fortfarande jäkligt irriterande med 10 olika inlägg. Känns som att det finns bättre sätt att göra reklam för det där. Man får inte spamma enligt reglerna...eller är det ok så länge det gäller reklam för FL:s egna sidor?

• SilverEmma

En tävling t om...ja jösses... Jaja, nu har jag puttat upp tråden några gånger till dig. *whohoo*

• Deevil
    SilverEmma skrev 2011-07-01 14:28:08 följande:
    En tävling t om...ja jösses... Jaja, nu har jag puttat upp tråden några gånger till dig. *whohoo*
    HAR du svårt att förstå JAG vet inte hur detta fungera jag är som ny ha inte kollat så jäkla mycket här på denna sida, men du nöter ju denna sida ? det låter ju som så.. sluta hålla på att skriva och klaga så himla mycket ingen är perfekt! så ge upp och skriv.! ja gör endå som jag vill ..
  • La Lola
    Deevil skrev 2011-07-01 14:31:10 följande:
    HAR du svårt att förstå JAG vet inte hur detta fungera jag är som ny ha inte kollat så jäkla mycket här på denna sida, men du nöter ju denna sida ? det låter ju som så.. sluta hålla på att skriva och klaga så himla mycket ingen är perfekt! så ge upp och skriv.! ja gör endå som jag vill ..
    Men lugn nu.
    Det är väl inte så himla märkligt att undra vad som är på G när det utan förvarning (info från FL) plötsligt börjar dyka upp inlägg med lekar o sånger?

Jag funderade också tills jag såg länken jag la in.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • MammaHela
    Deevil skrev 2011-07-01 14:31:10 följande:
    du tagga ner lite va vännen
  • Deevil
    MammaHela skrev 2011-07-01 14:36:41 följande:
    du tagga ner lite va vännen
    Vem ha sagt att jag är taggad!? jag få väl skriva vad jag vill allafall?Tungan ute jag ska ju bli nybliven mamma i 5 oktober så jag är så happy så jag kan bli.. men jag orka inte sånna människor som skriver och klaga då kan ni ju beskriva hur jag ska göra då? fatta inget alls bli bara påhoppad ..tsss..
  • Deevil
    La Lola skrev 2011-07-01 14:34:19 följande:
    Men lugn nu.
    Det är väl inte så himla märkligt att undra vad som är på G när det utan förvarning (info från FL) plötsligt börjar dyka upp inlägg med lekar o sånger?

Jag funderade också tills jag såg länken jag la in.
    Då kan du förklara för mig vad jag ska göra åt saken? Glad
Svar på tråden Burken