Fråga experten: Inaktiva: Fråga om föräldraförsäkringen forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ändra mina föräldradagar av Anony­m (Arbe­t­slös) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 8 Jan 10:26
514 1 Hej! Jag vill ändra i mina föräldradagar som jag skickade in för någon månad sedan! Jag h... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 8 Jan 10:26
1
514
Studerande och lämna stora barnet på förskolan, ta ut fp för nyfödd? av Anony­m (stud­e­nt) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 7 Jan 19:13
504 1 Hej Jag väntar i maj vårt andra barn, jag är student och hade tänkt att läsa klart sist... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 7 Jan 19:13
1
504
Från vilket datum? av saral­i­ndgre­n­87 Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 7 Jan 19:03
509 1 Hej! Från vilket datum börjar grviditetspenningen att gälla? Fr.o.m. Det datum man skriver... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 7 Jan 19:03
1
509
Hur mycket flerbarnstillägg för fyra barn om jag har barn sen innan? av Anony­m (Fler­b­arnsm­a­mma) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 7 Jan 18:50
771 1 Hej! Jag och min exman har tre barn. Vi har delat barnbidrag för dem. Nu väntar jag och... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 7 Jan 18:50
1
771
Kan en mormor ta föräldrarledigt av nymor­m­or Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 7 Jan 18:48
694 1 Om den förälder som är föräldraledig blir sjukskriven. Kan tex en mormor ta över och vara... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 7 Jan 18:48
1
694
FP/SGI och barnbidrag som återinflyttad av Anony­m (Fd Utlan­d­ssven­s­k) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 5 Jan 18:31