Fråga experten: Inaktiva: Fråga om föräldraförsäkringen forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
CSN och föräldrapenning samtidigt? av Anony­m (Fund­e­rsam) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 8 Dec 14:29
1,0k 1 HejI januari börjar jag plugga halvtid på distans på universitet..på dagarna kommer min so... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 8 Dec 14:29
1
1,0k
skydda sgi av Sanii­s Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 8 Dec 12:17
341 1 Hej! Jag har läst på lite om hur jag kan skydda min SGI. På en sida påstod någon att man k... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 8 Dec 12:17
1
341
Penning baserat på hur mycket min årsinkomst var? av Nsad Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 7 Dec 20:57
564 3 Hej,Jag har bara en fundering då jag har hört lite olika gällande föräldrapenning.Som jag... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 7 Dec 20:57
3
564
Vilken inkomst räknas av Anony­m (Vilk­e­n lön räkna­s­) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 5 Dec 09:46
519 3 Hej, jag har för närvarande en månadslön på 30 tusen i månaden. jag har skickat in inkoms... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 5 Dec 09:46
3
519
Fp när barnet är på dagis? av Anony­m (undr­a­n) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 5 Dec 09:41
751 3 En bekant har tagit ut två månader föräldrapenning medan barnet gick på förskola, får man... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 5 Dec 09:41
3
751
Timanställd av Anony­m (Tima­n­ställ­d­) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 5 Dec 08:59
420 1 Hur räknar man ut vad man får i föräldrapenning när man är timanställd? Jag jobbar olika... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 5 Dec 08:59
1
420
tjänat för mycket för CSN. Sgi? av Anony­m (Stud­e­nt) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 5 Dec 08:53
389 1 Hej! Jag och min sambo funderar på att skaffa barn nästa år, jag studerar just nu och får... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 5 Dec 08:53
1
389
SGI skydd vid vab? av Anony­m (AB) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 4 Dec 14:47
2,9k 5 Hejsan! Undrar nu i dessa förkyldningstider, om barnen skulle bli sjuka och jag tvingas v... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 4 Dec 14:47
5
2,9k
Ta tillbaka föräldradagar av Anony­m (Mamm­a­ledig­) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 4 Dec 14:32
1,1k 3 Hejsan! Jag ska vara mammaledig i jan, men studera med studiemedel från 2 februari. Enlig... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 4 Dec 14:32
3
1,1k
240 dagars villkoret av Anony­m (Sara­) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 4 Dec 14:11
861 5 Hej! Jag har en provanställning som kommer att övergå till en tillsvidareanställning, har... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 4 Dec 14:11
5
861
Efterskyddstid av Anony­m (Undr­a­nde) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 3 Dec 20:44
866 3 Hej. Gäller efterskyddstiden på tre månader, efter avslutad anställning där man tjänst til... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 3 Dec 20:44
3
866
Kan jag ändra SGI? av Anony­m (Elin­) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 3 Dec 16:27
835 3 Hej! Jag har en skyddad SGI, baserad på när jag jobbade heltid för ett antal år sedan. Ha... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 3 Dec 16:27
3
835
vab och föräldrapenning av Anony­m (Kräk­i­nfern­o­) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Anonym
Äldre 3 Dec 12:24
370 2 Hej! Magsjukan har drabbat familjen. Jag är hemma och är föräldraledig med vår bebis, kan... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Anonym Äldre 3 Dec 12:24
2
370
240-dagars regeln av Anony­m (Fund­e­rsam) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 3 Dec 08:30
1,7k 1 Hej!Jag har läst på en del om regeln i sig men är lite fundersam då min sambo som nu har b... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 3 Dec 08:30
1
1,7k
Sjukpenninggrundad fp av Anony­m (Förv­i­rrad) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Anonym (Förvirrad)
Äldre 2 Dec 20:55
694 9 Hej. Har en hel rad funderingar kring denna djungel av olika svar från fk och alla dessa l... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Anonym (Förvirrad) Äldre 2 Dec 20:55
9
694
Föräldrapenning fär arbetslös efter sjukskrivning av Anony­m (Chri­s­sie) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 2 Dec 19:46
472 1 Jag var nyligen sjukskriven från mitt jobb under 3 månader. Jag jobbade 85% och var sjuksk... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 2 Dec 19:46
1
472
vab, ena föräldern sjuk.. av Anony­m (maja­) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 2 Dec 12:03
907 1 Hej! Min man har blivit sjukskriven och jag jobbar i helgen. Kan jag vabba, då pappan är... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 2 Dec 12:03
1
907
Föräldrapenning efter uppsägning av lisan­l Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 2 Dec 10:55
2,9k 1 Jag skulle vilja säga upp mig från mitt nuvarande arbete, och efter 2 månaders uppsägnings... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 2 Dec 10:55
1
2,9k
Hur få så bra fp som möjligt? av Hibis­k­usen Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 1 Dec 20:59
802 9 Hej, väntar nu andra barnet. Lyckades dock inte bli gravid inom gränsen av 1 år och 9 måna... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 1 Dec 20:59
9
802
VAB om barnvakten är sjuk? av Anony­m (VABB­A­?) Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försäkringskassan
Äldre 1 Dec 11:07
2,3k 1 Hej!Kan jag ta ut VAB för att ta hand om friskt barn, när den inplanerade barnpassningen (... Inaktiva­: Fråga om föräldra­försäkri­ngen Försä­k­rings­k­assan Äldre 1 Dec 11:07
1
2,3k