• Anonym (She passes by)

Ang att ta yngre killars oskuld

Är medveten om att jag kommer bli klassad som sjuk iom att detta är PK-Familjeliv, men skit samma. Jag mår bra av det jag gör och killarna också. 

Jag har en dragning till yngre killar (är själv 46) och har tagit flera oskulder i mitt liv. Samtliga har varit rena förälskelser från bådas sidor och jag har lärt upp killarna. Jag älskar den rollen, älskar att se en osäker och tafatt kille växa och bli en man under mina händer. Hur han börjar ta plats och bli mer självsäker, även i andra sammanhang. Sträcker på sig. Jag anser att jag gör något gott, även om hans föräldrar förmodligen hade velat döda mig om de vetat vad vi gör. 

Jag har hela tiden varit medveten om att det varit en relation med ett bäst före-datum och har satt stopp när jag sett resultatet av mitt verk. Även om det gjort ont, även om jag saknat. Jag ser något vackert i det trots allt. 

Som en kille, med Aspergers, fick jag till att öppna upp och våga göra nya saker i livet, jag gav honom sociala färdigheter han tidigare inte trodde sig kunna besitta, fick honom att tro på sig själv. Han var 22 år yngre. 

Startar tråden utan något egentligt syfte, jag vill mest bara berätta. Om någon man här har haft en relation med en mycket äldre kvinna någon gång och vill dela med sig av erfarenheten är du varmt välkommen att bidra i tråden. 

• Svar på tråden Ang att ta yngre killars oskuld
  • trogen smen

Ja, det har hänt mig när jag var 15 år. Det var på en privatperson fest. Det var en kvinna på 29 år. Vi dansade lite och sedan blev det lite kyssar. Sedan blev jag indragen på ett rum. Vi var inte helt nyktra heller. Det gick väl fort för mig. Men jag gjorde så att det gick för henne. Varje gång hon rörde sig lite gran, så var jag på henne igen. Och satte på henne. När jag hade gjort det 13 gånger på natten. Så sa hon att hon måste gå. Men hon gick bara ut i storarummet och lade sig på soffan. För att vara ifred. 
    Träffade henne någon månader sedan. Då fick jag ett smile av dess like när hon fick se mig. 

• Anonym (Kille)

Jag har erfarenhet av många äldre kvinnor. Lite av en dragning. Nu är jag 35 och dom äldre börjar falla ur min smak tyvärr. Men jag blev av med oskulden som 17 åring med en som var 29. Kan säga att jag kan inte kolla på bridge Jones dagbok längre utan o tänka på henne. Hehe

Sen efter det har jag vart med en hel del äldre kvinnor och även par där dom vart ca 20+ över mig. Och älskar det. Ni är så erfarna o härliga som yngre kvinnor aldrig vågar. 

• Openmindedfast
    Anonym (She passes by) skrev 2025-01-26 10:39:56 följande:
    Ang att ta yngre killars oskuld

Är medveten om att jag kommer bli klassad som sjuk iom att detta är PK-Familjeliv, men skit samma. Jag mår bra av det jag gör och killarna också. 

Jag har en dragning till yngre killar (är själv 46) och har tagit flera oskulder i mitt liv. Samtliga har varit rena förälskelser från bådas sidor och jag har lärt upp killarna. Jag älskar den rollen, älskar att se en osäker och tafatt kille växa och bli en man under mina händer. Hur han börjar ta plats och bli mer självsäker, även i andra sammanhang. Sträcker på sig. Jag anser att jag gör något gott, även om hans föräldrar förmodligen hade velat döda mig om de vetat vad vi gör. 

Jag har hela tiden varit medveten om att det varit en relation med ett bäst före-datum och har satt stopp när jag sett resultatet av mitt verk. Även om det gjort ont, även om jag saknat. Jag ser något vackert i det trots allt. 

Som en kille, med Aspergers, fick jag till att öppna upp och våga göra nya saker i livet, jag gav honom sociala färdigheter han tidigare inte trodde sig kunna besitta, fick honom att tro på sig själv. Han var 22 år yngre. 

Startar tråden utan något egentligt syfte, jag vill mest bara berätta. Om någon man här har haft en relation med en mycket äldre kvinna någon gång och vill dela med sig av erfarenheten är du varmt välkommen att bidra i tråden. 

Då bidrar jag i tråden även om jag inte var oskuld vid tillfället. Jag var 24 år och kvinnan jag inledde en sexuell relation med var då 47. Den största behållningen var nog att hon tog rollen som vägledare i min sexuella utveckling, att hon gav mig stor erfarenhet av sex sett ur ett kvinnligt perspektiv och att jag som ivrig, ung och självfokusera presenterades en större helhet och vidgad syn. Det har bidragit stort i mitt liv och inte enbart sexuellt. Det förändrade också min kvinnosyn radikalt även om den inte var dålig innan. Jag ser upp mer till kvinnor efter dessa erfarenheter skulle jag säga och sexuellt gick min utvecklingskurva starkt uppåt och jag uppskattar den kvinnliga sexualiteten på ett helt annat sätt. I dag umgås jag både med äldre och yngre kvinnor med stor behållning för alla ;)
  • Anonym (JagJagJag)

Generöst av dig att välgörenhetsknulla.
    Ser inget fel i det.

En kvinnlig barndomskamrat ligger med ensamkommande MENA-killar för att vara snäll. Fungerar bra och hon har mycket att göra.

• Anonym (John)
    Tord Wallander skrev 2025-01-29 02:12:45 följande:

Är jag läskig om jag gör samma sak fast som kille?

Du bör vara mer försiktig som kille. Vi lever i ett patriarkalt samhälle där mannen är överordnad kvinnan - högre lön, mer makt etc. Det gäller även i sovrummet. Mannen kan vara dominant och frivilligt sex gränsar lätt till tvång.

En del kvinnor skriker och slåss inte när de inte gillar ligget, de fryser till is.
  • KBengtsson

Hur unga killar kan du tänka dig?
    Det är väl hårdare regler för killar när det gäller sex.
    Det kan ju bli betraktat som brott om tjejen är för ung.
    Hur ung är en kille när han är för ung?

(Obs, jag försöker inte skuldbelägga dig på något sätt!)

• Meddelande borttaget
  • Anonym (F)

Jag har aldrig tagit en yngre killes oskuld, däremot en äldre. Det var faktiskt rätt häftigt att få vara hans första. Det var en kille jag kände sedan länge och visste att han var oerhört blyg men jag tyckte han var charmig och träffade honom gärna för att prata om allt möjligt (utom sex). Trodde länge att han var homosexuell för att jag aldrig såg honom med tjejer. Vid något tillfälle frågade jag honom om det och då sa han bara att han inte alls var det men han hade svårt att få tjejer intresserade. Frågade när han senast haft en tjej och då erkände han, rodnande, att han aldrig haft någon. Så småningom kom det fram att han även var oskuld. Direkt dök tanken upp (vet fortfarande inte varifrån den kom) att jag skulle försöka förföra honom. Och det gjorde jag några veckor senare. Det var faktiskt en häftig upplevelse, inte bara för honom utan även för mig även om det var väldigt fumligt. Vi sågs några gånger efter det men sedan träffade jag en kille på riktigt (han visste att jag inte var kär i honom utan att det bara var tillfälligt). 
    Han var inte typen som ältade eller skyllde på andra, faktiskt klagade han aldrig över att han aldrig träffade honom, sa bara att han hoppades göra så småningom. Han var raka motsatsen till de oskulder som beklagar sig här på FL: Och han var gullig och charmig, utan det hade jag aldrig fått den ingivelse jag fick.
    Lite OT, men ville ändå berätta.

• Anonym (She passes by)
    KBengtsson skrev 2025-01-29 17:02:19 följande:

Hur unga killar kan du tänka dig?
    Det är väl hårdare regler för killar när det gäller sex.
    Det kan ju bli betraktat som brott om tjejen är för ung.
    Hur ung är en kille när han är för ung?

(Obs, jag försöker inte skuldbelägga dig på något sätt!)

Under 19 år för ungt. Mellan 19 och 22 hade fortfarande varit väldigt ungt, men beroende på hans personlighet hade det ev funkat. Generellt nu. Men under 19 aldrig i livet. 
  • Anonym (Stor å Grov)
    Anonym (F) skrev 2025-01-29 17:28:12 följande:

Jag har aldrig tagit en yngre killes oskuld, däremot en äldre. Det var faktiskt rätt häftigt att få vara hans första. Det var en kille jag kände sedan länge och visste att han var oerhört blyg men jag tyckte han var charmig och träffade honom gärna för att prata om allt möjligt (utom sex). Trodde länge att han var homosexuell för att jag aldrig såg honom med tjejer. Vid något tillfälle frågade jag honom om det och då sa han bara att han inte alls var det men han hade svårt att få tjejer intresserade. Frågade när han senast haft en tjej och då erkände han, rodnande, att han aldrig haft någon. Så småningom kom det fram att han även var oskuld. Direkt dök tanken upp (vet fortfarande inte varifrån den kom) att jag skulle försöka förföra honom. Och det gjorde jag några veckor senare. Det var faktiskt en häftig upplevelse, inte bara för honom utan även för mig även om det var väldigt fumligt. Vi sågs några gånger efter det men sedan träffade jag en kille på riktigt (han visste att jag inte var kär i honom utan att det bara var tillfälligt). 
    Han var inte typen som ältade eller skyllde på andra, faktiskt klagade han aldrig över att han aldrig träffade honom, sa bara att han hoppades göra så småningom. Han var raka motsatsen till de oskulder som beklagar sig här på FL: Och han var gullig och charmig, utan det hade jag aldrig fått den ingivelse jag fick.
    Lite OT, men ville ändå berätta.

Hur var sexet, hade du erfarenhet innan?
  • Anonym (F)
    Anonym (Stor å Grov) skrev 2025-01-29 20:46:18 följande:
    Hur var sexet, hade du erfarenhet innan?
    Som jag skrev var det första sexet väldigt fumligt men det var en positiv upplevelse för oss bägge ändå. Ja, jag hade lång erfarenhet från flera relationer och tillfälliga älskare.
Svar på tråden Ang att ta yngre killars oskuld