• Anonym (She passes by)

Ang att ta yngre killars oskuld

Är medveten om att jag kommer bli klassad som sjuk iom att detta är PK-Familjeliv, men skit samma. Jag mår bra av det jag gör och killarna också. 

Jag har en dragning till yngre killar (är själv 46) och har tagit flera oskulder i mitt liv. Samtliga har varit rena förälskelser från bådas sidor och jag har lärt upp killarna. Jag älskar den rollen, älskar att se en osäker och tafatt kille växa och bli en man under mina händer. Hur han börjar ta plats och bli mer självsäker, även i andra sammanhang. Sträcker på sig. Jag anser att jag gör något gott, även om hans föräldrar förmodligen hade velat döda mig om de vetat vad vi gör. 

Jag har hela tiden varit medveten om att det varit en relation med ett bäst före-datum och har satt stopp när jag sett resultatet av mitt verk. Även om det gjort ont, även om jag saknat. Jag ser något vackert i det trots allt. 

Som en kille, med Aspergers, fick jag till att öppna upp och våga göra nya saker i livet, jag gav honom sociala färdigheter han tidigare inte trodde sig kunna besitta, fick honom att tro på sig själv. Han var 22 år yngre. 

Startar tråden utan något egentligt syfte, jag vill mest bara berätta. Om någon man här har haft en relation med en mycket äldre kvinna någon gång och vill dela med sig av erfarenheten är du varmt välkommen att bidra i tråden. 

• Svar på tråden Ang att ta yngre killars oskuld
  • Karlanton

Nu blev jag av med oskulden för 20+ år sedan men har i ca 7månader dejtat en äldre kvinna jag,35 hon 10+ år äldre och kan bara säga att jag aldrig haft så grymt hett sex med någon annan förut, visst hon är kåt jämt men det är jag också 🤣

• Anonym (She passes by)
    Anonym (H) skrev 2025-01-26 15:00:09 följande:

Hur gör du för att leta efter just oskulder? Hur brukar första gången bli för dem?

Jag har inte letat oskulder specifikt, vilket jag kan förstå att det låter som på min TS. Det har bara blivit just så. Ibland har jag inte ens vetat om det förrän efteråt. Tror mest det handlar om att jag dragits till en viss typ av killar som är av den lite nördigare, lugnare sorten. Såna som inte direkt går ut på krogen och utsätts för såna situationer. 

I ärlighetens namn är det väl kanske inte den typen av killar som tjejer i den åldern springer efter heller. Men jag har verkligen haft känslor och varit attraherad. 

Första gången har nog sett olika ut för alla. Kör inte med något speciellt utan brukar känna av situationen. 

• Anonym (She passes by)
    Anonym (I generella drag) skrev 2025-01-26 15:06:16 följande:

Unga män har inga problem med att bli upplärda av en erfaren kvinna skulle jag gissa. Unga kvinnor kan lätt känna sig utnyttjade av äldre män, men det är inte samma sak med unga män.

Det här är min erfarenhet också. Tycker inte att det går att jämföra unga killar och unga tjejer när det gäller just detta. För killarna handlar det mycket om att få erfarenhet så att de står sig i konkurrensen mot övriga män och därmed blir attraktiva i de unga tjejernas ögon. 
  • Noname00
    Anonym (She passes by) skrev 2025-01-26 18:16:11 följande:

Jag har inte letat oskulder specifikt, vilket jag kan förstå att det låter som på min TS. Det har bara blivit just så. Ibland har jag inte ens vetat om det förrän efteråt. Tror mest det handlar om att jag dragits till en viss typ av killar som är av den lite nördigare, lugnare sorten. Såna som inte direkt går ut på krogen och utsätts för såna situationer. 

I ärlighetens namn är det väl kanske inte den typen av killar som tjejer i den åldern springer efter heller. Men jag har verkligen haft känslor och varit attraherad. 

Första gången har nog sett olika ut för alla. Kör inte med något speciellt utan brukar känna av situationen. 

Hur gör du med skydd, kör ni utan och dom får komma i dig eller är det kondom eller tömma utanför som gäller?
  • Anonym (She passes by)
    Noname00 skrev 2025-01-26 18:48:06 följande:
    Hur gör du med skydd, kör ni utan och dom får komma i dig eller är det kondom eller tömma utanför som gäller?
    Säkra perioder. Jag vågar inte ha sex vid ägglossningen då jag blir gravid lätt och inte mår bra på hormoner. 
  • Anonym (H)
    Anonym (She passes by) skrev 2025-01-26 18:16:11 följande:

Har du vetat att de var oskuld när ni skulle ha sex första gången eller berättade de det efteråt?
  • Anonym (Greta)

Det är kul med killar som påstår sig vara kvinnor. Hoppas detta är en sådan tråd!

• Anonym (She passes by)
    Anonym (Greta) skrev 2025-01-26 19:21:33 följande:

Det är kul med killar som påstår sig vara kvinnor. Hoppas detta är en sådan tråd!

Syftar du på mig så är jag kvinna i allra högsta grad. Ganska inskränkt att förutsätta annat. 
  • Anonym (She passes by)
    Anonym (H) skrev 2025-01-26 19:12:01 följande:
    Har du vetat att de var oskuld när ni skulle ha sex första gången eller berättade de det efteråt?
    Det är olika. En kille berättade inte förrän ett ÅR in i relationen. Men de flesta har berättat innan faktiskt. 
  • Anonym (I generella drag)
    Anonym (She passes by) skrev 2025-01-26 18:20:56 följande:
    Det här är min erfarenhet också. Tycker inte att det går att jämföra unga killar och unga tjejer när det gäller just detta. För killarna handlar det mycket om att få erfarenhet så att de står sig i konkurrensen mot övriga män och därmed blir attraktiva i de unga tjejernas ögon. 
    Det skulle även gälla tjejer om dom inte blev itutade från alla håll att det är ett övergrepp om det är en äldre man. Det är en del av vårt narrativ.
Svar på tråden Ang att ta yngre killars oskuld