Inlägg från: Anonym (Stor å Grov) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Stor å Grov)

Ang att ta yngre killars oskuld

Anonym (F) skrev 2025-01-29 17:28:12 följande:

Jag har aldrig tagit en yngre killes oskuld, däremot en äldre. Det var faktiskt rätt häftigt att få vara hans första. Det var en kille jag kände sedan länge och visste att han var oerhört blyg men jag tyckte han var charmig och träffade honom gärna för att prata om allt möjligt (utom sex). Trodde länge att han var homosexuell för att jag aldrig såg honom med tjejer. Vid något tillfälle frågade jag honom om det och då sa han bara att han inte alls var det men han hade svårt att få tjejer intresserade. Frågade när han senast haft en tjej och då erkände han, rodnande, att han aldrig haft någon. Så småningom kom det fram att han även var oskuld. Direkt dök tanken upp (vet fortfarande inte varifrån den kom) att jag skulle försöka förföra honom. Och det gjorde jag några veckor senare. Det var faktiskt en häftig upplevelse, inte bara för honom utan även för mig även om det var väldigt fumligt. Vi sågs några gånger efter det men sedan träffade jag en kille på riktigt (han visste att jag inte var kär i honom utan att det bara var tillfälligt). 
    Han var inte typen som ältade eller skyllde på andra, faktiskt klagade han aldrig över att han aldrig träffade honom, sa bara att han hoppades göra så småningom. Han var raka motsatsen till de oskulder som beklagar sig här på FL: Och han var gullig och charmig, utan det hade jag aldrig fått den ingivelse jag fick.
    Lite OT, men ville ändå berätta.

Hur var sexet, hade du erfarenhet innan?
Svar på tråden Ang att ta yngre killars oskuld