Ang att ta yngre killars oskuld
Är medveten om att jag kommer bli klassad som sjuk iom att detta är PK-Familjeliv, men skit samma. Jag mår bra av det jag gör och killarna också.
Jag har en dragning till yngre killar (är själv 46) och har tagit flera oskulder i mitt liv. Samtliga har varit rena förälskelser från bådas sidor och jag har lärt upp killarna. Jag älskar den rollen, älskar att se en osäker och tafatt kille växa och bli en man under mina händer. Hur han börjar ta plats och bli mer självsäker, även i andra sammanhang. Sträcker på sig. Jag anser att jag gör något gott, även om hans föräldrar förmodligen hade velat döda mig om de vetat vad vi gör.
Jag har hela tiden varit medveten om att det varit en relation med ett bäst före-datum och har satt stopp när jag sett resultatet av mitt verk. Även om det gjort ont, även om jag saknat. Jag ser något vackert i det trots allt.
Som en kille, med Aspergers, fick jag till att öppna upp och våga göra nya saker i livet, jag gav honom sociala färdigheter han tidigare inte trodde sig kunna besitta, fick honom att tro på sig själv. Han var 22 år yngre.
Startar tråden utan något egentligt syfte, jag vill mest bara berätta. Om någon man här har haft en relation med en mycket äldre kvinna någon gång och vill dela med sig av erfarenheten är du varmt välkommen att bidra i tråden.