• Anonym (She passes by)

Ang att ta yngre killars oskuld

Är medveten om att jag kommer bli klassad som sjuk iom att detta är PK-Familjeliv, men skit samma. Jag mår bra av det jag gör och killarna också. 

Jag har en dragning till yngre killar (är själv 46) och har tagit flera oskulder i mitt liv. Samtliga har varit rena förälskelser från bådas sidor och jag har lärt upp killarna. Jag älskar den rollen, älskar att se en osäker och tafatt kille växa och bli en man under mina händer. Hur han börjar ta plats och bli mer självsäker, även i andra sammanhang. Sträcker på sig. Jag anser att jag gör något gott, även om hans föräldrar förmodligen hade velat döda mig om de vetat vad vi gör. 

Jag har hela tiden varit medveten om att det varit en relation med ett bäst före-datum och har satt stopp när jag sett resultatet av mitt verk. Även om det gjort ont, även om jag saknat. Jag ser något vackert i det trots allt. 

Som en kille, med Aspergers, fick jag till att öppna upp och våga göra nya saker i livet, jag gav honom sociala färdigheter han tidigare inte trodde sig kunna besitta, fick honom att tro på sig själv. Han var 22 år yngre. 

Startar tråden utan något egentligt syfte, jag vill mest bara berätta. Om någon man här har haft en relation med en mycket äldre kvinna någon gång och vill dela med sig av erfarenheten är du varmt välkommen att bidra i tråden. 

• Svar på tråden Ang att ta yngre killars oskuld
  • Dimisi

Hur mår de när bäst-före-datumet är passerat och du är färdig med dem? Hur länge saknar de dig? Flera år? Resten av livet?

• Noname00
    Dimisi skrev 2025-01-26 10:47:35 följande:

Hur mår de när bäst-före-datumet är passerat och du är färdig med dem? Hur länge saknar de dig? Flera år? Resten av livet?

Jag var med en äldre hon 39 jag 25, och mådde det var inga problem att gå vidare utan en skön och lärorik erfarenhet som jag bar med mig.
  • Noname00
    Anonym (She passes by) skrev 2025-01-26 10:39:56 följande:
    Ang att ta yngre killars oskuld

Är medveten om att jag kommer bli klassad som sjuk iom att detta är PK-Familjeliv, men skit samma. Jag mår bra av det jag gör och killarna också. 

Jag har en dragning till yngre killar (är själv 46) och har tagit flera oskulder i mitt liv. Samtliga har varit rena förälskelser från bådas sidor och jag har lärt upp killarna. Jag älskar den rollen, älskar att se en osäker och tafatt kille växa och bli en man under mina händer. Hur han börjar ta plats och bli mer självsäker, även i andra sammanhang. Sträcker på sig. Jag anser att jag gör något gott, även om hans föräldrar förmodligen hade velat döda mig om de vetat vad vi gör. 

Jag har hela tiden varit medveten om att det varit en relation med ett bäst före-datum och har satt stopp när jag sett resultatet av mitt verk. Även om det gjort ont, även om jag saknat. Jag ser något vackert i det trots allt. 

Som en kille, med Aspergers, fick jag till att öppna upp och våga göra nya saker i livet, jag gav honom sociala färdigheter han tidigare inte trodde sig kunna besitta, fick honom att tro på sig själv. Han var 22 år yngre. 

Startar tråden utan något egentligt syfte, jag vill mest bara berätta. Om någon man här har haft en relation med en mycket äldre kvinna någon gång och vill dela med sig av erfarenheten är du varmt välkommen att bidra i tråden. 

Hur har du träffat killarna antar att det inte bara är från krogen?

Har du fortfarande tagit någons oskuld när du varit 45-46?

• Anonym (She passes by)
    Noname00 skrev 2025-01-26 11:23:28 följande:

Hur har du träffat killarna antar att det inte bara är från krogen?

Har du fortfarande tagit någons oskuld när du varit 45-46?

Ja, senast för tre månader sedan. Vi har en relation än idag. 

Inte krogen, jag är aldrig på krogen. Bara nätet numera. Jag har däremot själv blivit uppraggad av yngre på jobb eller nattklubb tidigare.  

• Noname00
    Anonym (She passes by) skrev 2025-01-26 14:44:05 följande:

Ja, senast för tre månader sedan. Vi har en relation än idag. 

Inte krogen, jag är aldrig på krogen. Bara nätet numera. Jag har däremot själv blivit uppraggad av yngre på jobb eller nattklubb tidigare.  

Var träffar du dom :)
  • Anonym (norrmannen)

Har ingenting med oskuld och läring att göra, men den sommarn jag var 24 fick jag uppleva hur magisk sex kan va mellan het mogen längtande kvinna och kåt ung man. 

Hon va 28 äldre, och för första gång fick jag fullspruta en kvinna flera gånger utan att tänka på följder ..... bara "njuta och spruta".   Och hon fick för första gång på "evigheter", känna på nåt annat än gubbkuk. Vaginal orgasm (flera), så det bara ekade.

Det  blev ett sjuhelsikes eldigt sexanade, där vi knullade skiten (och lite till) ur varandra.   Jag tror alla unga män.... oskuld eller inte, vill tjäna på en erfarenhet med en mogen kvinna.

• Anonym (eeh)
    Dimisi skrev 2025-01-26 10:47:35 följande:

Nu är inte jag TS, men jag har varit en av dessa killar. För en annan tjej. Jag saknar henne inte det minsta. Tänker aldrig på det heller men när ämnet bubblar upp så känner jag att jag hellre hade varit utan den där erfarenheten - det var över 15 år sen nu som det hände.
  • Anonym (H)

Hur gör du för att leta efter just oskulder? Hur brukar första gången bli för dem?

• Anonym (I generella drag)

Unga män har inga problem med att bli upplärda av en erfaren kvinna skulle jag gissa. Unga kvinnor kan lätt känna sig utnyttjade av äldre män, men det är inte samma sak med unga män.

• KimLinnefeldt

Underbart att bli förförd och upplärd av en äldre kvinna. Halleluja om jag hade fått det när jag var 17 år!

Svar på tråden Ang att ta yngre killars oskuld