• Anonym (Tanja40)

Julaftonssex?

Hur många gånger har ni fått till det en dag som denna? Tre gånger här. Första gången, precis efter midnatt efter att vi lagt oss efter uppesittarkvällen, sedan en gång på morgonen när han vaknade med praktstånd vid 08 och sedan för någon timme sedan red jag honom på en av köksstolarna efter att vi satt in julskinkan i ugnen och vi fått lite lugn och ro efter att hans föräldrar tagit med sig barnen ut på promenad.

Hoppas hinna med ett par gånger till innan denna dag är över.

Vi två ska åka till affären om någon timme och köpa det sista vad gäller dryck inför kvällen och då lär det bli en snabbis i bilen.

• Svar på tråden Julaftonssex?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Aj)
    Anonym (Alice) skrev 2024-12-24 13:36:25 följande:

Firar alltid jul tillsammans med mamma, pappa, min morbror, hans fru och mina kusiner. Detta blir 5 året i rad som jag har haft sex med en av mina kusiner. :P

Herregud vad nasty. Era föräldrar är syskon! Äckligt. Gå på syrran, brorsan eller morsan direkt istället.
  • Anonym (xxx)

Kusiner får gifta sig om de vill. Det är bara å fortsätta ligga.

• Anonym (Snipp)
    Anonym (Tanja40) skrev 2024-12-24 11:44:47 följande:
    Julaftonssex?

Hur många gånger har ni fått till det en dag som denna? Tre gånger här. Första gången, precis efter midnatt efter att vi lagt oss efter uppesittarkvällen, sedan en gång på morgonen när han vaknade med praktstånd vid 08 och sedan för någon timme sedan red jag honom på en av köksstolarna efter att vi satt in julskinkan i ugnen och vi fått lite lugn och ro efter att hans föräldrar tagit med sig barnen ut på promenad.

Hoppas hinna med ett par gånger till innan denna dag är över.

Vi två ska åka till affären om någon timme och köpa det sista vad gäller dryck inför kvällen och då lär det bli en snabbis i bilen.

Du som startade tråden,  du hade ju en lyckad start på dagen fick du till resten också?
  • Anonym (Lesbisk)

Det blev en snabbis innan vi somnade på kvällen. skönt och avslappnande avslut på en intensiv dag. 

• Anonym (Alice)
    Anonym (xxx) skrev 2024-12-26 10:52:41 följande:

Och det kommer vi göra!
  • Anonym (Marina)

Min man och jag har sex en gång om dagen i regel, och  julafton var inget undantag.

Märkligt att se sitt sexliv som en tävling mot främlingar på nätet, dock.

• Anonym (Aj)
    Anonym (xxx) skrev 2024-12-26 10:52:41 följande:

Hoppas det blir ett förbud för incestkusiner att iaf skaffa barn, snart! Sjukligheten ökar något enormt när man fått barn med sina egna kusiner i generationer. Stackars barn! Men föräldrarna verkar tycka att det är viktigare att få ha sex inom släktenKräks
  • Anonym
    Anonym (Marina) skrev 2024-12-27 00:55:47 följande:

Min man och jag har sex en gång om dagen i regel, och  julafton var inget undantag.

Märkligt att se sitt sexliv som en tävling mot främlingar på nätet, dock.

Du la ju precis in ditt inlägg i tävlingen?
  • nordas

När jag var yngre fantiserade jag om att en vacker lucia kom in i mitt rum och att vi älskade direkt efter hennes luciasång. Kanske fanns även tärnor med och alla blev kåta förr eller senare. Men det är ju inget som kommer att hända. Tyvärr.

• Anonym (Big dick)
    Anonym (Kille) skrev 2024-12-25 07:11:12 följande:
    Har du missat hela ämnet?
    Det ska nog stå "också". Många använder ordet "med" felaktigt. 
  • Anonym (Larry)

Vi hade haft sex på söndgsmorgonen. Jag föreslog sex på julafton, tisdag, men hon tyckte att det var onödigt nära inpå. Sen föreslog hon ändå eftermiddagssex på onsdagen. Hon går mig till mötes och vi njuter båda, båda kommer varje gång. (60+)

• Anonym (Tradition :D)

Det är en tradition :D Som ofrivilligt barnlöst par så kan julen vara lite sorglig, bli inbjuden nånstans alla par har barn... så vi har skapat våra egna jultraditioner som par hemma :D

• Anonym (xxx)

Jag frågade fröken Höger men hon var lite hängig sedan vi spelade bowling så jag frågade konkurrenten fröken Vänster och hon högg direkt! Puh. Vikken tur!

• Anonym (qsin)
    Anonym (Aj) skrev 2024-12-27 01:09:08 följande:
    Hoppas det blir ett förbud för incestkusiner att iaf skaffa barn, snart! Sjukligheten ökar något enormt när man fått barn med sina egna kusiner i generationer. Stackars barn! Men föräldrarna verkar tycka att det är viktigare att få ha sex inom släktenKräks
    Ett enstaka kusingifte är inget problem. Det är när det är som du skriver "i generationer" som det blir problem. Men det blir ännu en lag som kommer till för ett importerat problem.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Aj) skrev 2024-12-27 01:09:08 följande:
    Håller med
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Julaftonssex?