• Anonym (Tanja40)

Julaftonssex?

Hur många gånger har ni fått till det en dag som denna? Tre gånger här. Första gången, precis efter midnatt efter att vi lagt oss efter uppesittarkvällen, sedan en gång på morgonen när han vaknade med praktstånd vid 08 och sedan för någon timme sedan red jag honom på en av köksstolarna efter att vi satt in julskinkan i ugnen och vi fått lite lugn och ro efter att hans föräldrar tagit med sig barnen ut på promenad.

Hoppas hinna med ett par gånger till innan denna dag är över.

Vi två ska åka till affären om någon timme och köpa det sista vad gäller dryck inför kvällen och då lär det bli en snabbis i bilen.

• Svar på tråden Julaftonssex?
  • Anonym (U)

Så du tar en släkting 

• Anonym (Cero)

Noll gånger idag. Jag och kärleken firar jul på varsitt håll med respektives familjer. Blir så när man har barn på varsitt håll och ingen av oss är introducerad till respektives barn ännu. 

• Anonym (C)

Men vem orkar ligga på julafton? I bästa fall har man lite ork kvar på kvällen men dessförinnan finns inte ens möjligheten.

• Anonym (..)

Jo det doppas idag minsann har jag hört

• Anonym (Jag)

Det är ingen prio gällande det

• Anonym (qsin)
    Anonym (Alice) skrev 2024-12-24 15:41:55 följande:
    Ha ha! Det är samma.
    Det som är lite förbjudet lockar alltid.
  • Anonym (..)

Har vi någon i tråden som "doppat i grytan"?

• Anonym (Michaela)

Inte än men om en liten stund blir det för att citera julen dopp i grytan. Barnen sover, vi har plockat och städat ihop och gubben är ute med hunden så när han kommer hem blir det sex

• Anonym (Anna)

Jag hade inte trott att jag skulle orka, men när barnen somnat och föräldrarna åkt hem kände jag att jag ville skämma bort min sambo med en avsugning och det ledde till en fortsättning. Vi har inte haft sex sedan i lördags på grund av sjuka barn, så det var härligt att få lite tid ihop vid dagens slut. Lite trötta var vi, så det blev inget avancerat, men väldigt kärleksfullt och härligt ändå. 

• Anonym (..)
    Anonym (Michaela) skrev 2024-12-24 21:03:45 följande:

Inte än men om en liten stund blir det för att citera julen dopp i grytan. Barnen sover, vi har plockat och städat ihop och gubben är ute med hunden så när han kommer hem blir det sex

Hur gick det? Var bössan laddad?
Svar på tråden Julaftonssex?