• Anonym (Tanja40)

Julaftonssex?

Hur många gånger har ni fått till det en dag som denna? Tre gånger här. Första gången, precis efter midnatt efter att vi lagt oss efter uppesittarkvällen, sedan en gång på morgonen när han vaknade med praktstånd vid 08 och sedan för någon timme sedan red jag honom på en av köksstolarna efter att vi satt in julskinkan i ugnen och vi fått lite lugn och ro efter att hans föräldrar tagit med sig barnen ut på promenad.

Hoppas hinna med ett par gånger till innan denna dag är över.

Vi två ska åka till affären om någon timme och köpa det sista vad gäller dryck inför kvällen och då lär det bli en snabbis i bilen.

• Svar på tråden Julaftonssex?
  • Anonym (Big dick)
    Anonym (U) skrev 2024-12-24 17:50:09 följande:

Är nog många som verkar vilja vara tillsammans / ligga med sin kusin. Min försökte med. Äckligt. 

Försökte "med" vad? 
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Big dick) skrev 2024-12-25 01:45:24 följande:
    Försökte "med" vad? 
    Har du missat hela ämnet?
  • Anonym (Kalle)

Hej
    Det var nog ca 10 år sedan vi hade julaftonsex, inget efter det och knappt övriga dagar heller, kanske 2-3 ggr per år, är ?lyckligt? gift så sex existerar knappt

• Anonym (Anna)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-12-25 09:21:56 följande:

Hej
    Det var nog ca 10 år sedan vi hade julaftonsex, inget efter det och knappt övriga dagar heller, kanske 2-3 ggr per år, är ?lyckligt? gift så sex existerar knappt

Jobbigt. Jag skilde mig delvis pga för lite sex. Mår mycket bättre nu med någon som också prioriterar sex i livet. Även om det är lite stökigt, man är
    trött eller det är kort om tid. Men små barn skulle det ju aldrig bli av annars.
  • Anonym (Svältfödd)

Här är det stendött om släktingar förekommit under dan, min man har mångårigt jultrauma p.g.a. sin familj. 

Men idag när vi fick iväg de sista innan lunch kanske det kan bli nåt ikväll.

• Anonym (Alice)
    Anonym (Kille) skrev 2024-12-24 15:58:06 följande:
    Hur lyckas ni inte bli upptäckta?
    Stort hus och natten är lång. :)
  • Anonym (..)
    Anonym (Alice) skrev 2024-12-25 18:10:53 följande:
    Stort hus och natten är lång. :)
    Jaha, ett riktigt pökhus...
  • Anonym (Nix pix)

Tror inte att jag hade varit intresserad av sex på julafton, just med tanke på allt som ska göras och hur stressad jag brukar bli. Det går inte att komma i rätt stämning när man redan är uppe i varv och fylld till bredden av ångest och stress.

• Anonym (Michaela)
    Anonym (..) skrev 2024-12-25 01:21:16 följande:
    Hur gick det? Var bössan laddad?
    Den var rejält laddad
  • Alice1982

Min man knullade mig upp mot väggen och på matbordet när alla lagt sig. Jag hade tomteluva och röda, glittriga klackar på och inget mer. Avslutade med hård doggy i sängen.

Svar på tråden Julaftonssex?