• Anonym (Undrar)

Raka eller inte…

När jag har varit i en relation så har jag har alltid rakat mig runt fiffi på undersidan. Ansat där uppe. Nu är jag singel och skiter i det. Men funderar på om jag ska göra det när jag träffar någon eller ej. Det blir ju sticksit fort och det kan ju inte kännas bra eller för mannen?

Jag kommer aldrig vaxa så ingen idé att tips om det 🙄. 

Vad föredrar killar egentligen?

• Svar på tråden Raka eller inte…
  • Jo01

Definitivt rakat.
    Jag själv har laserbehanlat så jag är ren.

• Anonym (PP)

Ser inte så trevligt ut orakat. Funkar kanske att knulla i mörker men vill du bli slickad så MÅSTE den vara helrakad.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Lesbisk)
    Anonym (PP) skrev 2024-12-26 10:47:48 följande:

Ser inte så trevligt ut orakat. Funkar kanske att knulla i mörker men vill du bli slickad så MÅSTE den vara helrakad.

Delar inte den åsikten alls. Kör själv med ansat, och har inga problem alls att slicka trots hår. Helvaxat skulle jag nig aldrig tända på, varför vill man att det ska se ut som på en 10-åring? 
  • Lortgroda

Självklart ska det finnas hår!, så otroligt sexigt. Visst kan ni få raka under och rumpan, om ni vill. Men inget hinder för mig oavsett. På venusberget ska det dock vara hår, det är kvinnligt. 

• Bagar Bengtsson

Du ska ha det du känner dig bekväm med. Att ligga och oroa sig när han är där nere gör det ju inte direkt skönare för dig.

Om det inte spelar någon roll och du inte tycker det är så värst ansträngade kan du ansa lite. Ta det sen därifrån. Vissa killar gillar rakat, andra orakat men du ska ju bestämma själv vad du tycker. Sen om du vill vara partnern tillfreds så får du ju fråga honom.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kille 31)

Det tjejen vill ha vill jag att hon ska ha. Hur hon väljer att göra med håret där nere är hennes ensak, vill hon ha helt orakat så ska hon ha det och vill hon ha slätrakat så ska hon ha det och allt där i mellan. Killen ska bara acceptera det. Så länge den går att ha sex med så spelar det för mig ingen roll iaf.

• Anonym (Amomym)

Naturligt är bäst. Signalerar att man inte ligger runt lättvindigt heller. Inget fel att vara lätt på foten, men är man ständigt rakad och redo för drabbning kan det ju indikera att man inte är giftasmaterial, för en del män alltså. Andra tycker säkert att det är jättebra. Men om man frågar mig alltså, så tycker jag det ska vara en triangel åtminstone. Bikinilinjen förstår jag om den avverkas efter.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Amomym) skrev 2024-12-28 01:50:18 följande:

Naturligt är bäst. Signalerar att man inte ligger runt lättvindigt heller. Inget fel att vara lätt på foten, men är man ständigt rakad och redo för drabbning kan det ju indikera att man inte är giftasmaterial, för en del män alltså. Andra tycker säkert att det är jättebra. Men om man frågar mig alltså, så tycker jag det ska vara en triangel åtminstone. Bikinilinjen förstår jag om den avverkas efter.

Din teori stämmer inget vidare för det hänger på könsfrisyren om man är lättfotad eller ej 
  • Anonym (Man)

Ovanför musen ansat och rakat på yttre blygdläppar.
    Själv rakar jag pung och kortar ner resten.
    Same same.

• Anonym (Kurt)
    Anonym (PP) skrev 2024-12-26 10:47:48 följande:

Knolla heter det väl 2024?
  • KimLinnefeldt

Inte så mysigt att få munnen full av hår. Jag ansar mig själv och henne nertill. Lite stubb stör mindre än buske.

• Anonym (mysogos)

Finns inget som är så vacker som en vacker tät orakad buske.

Tyvärr extremt sällsynt i detta land
    så jag reser mycket till andra länder
    vill så gärna träffa en riktigt sexig, kvinnlig, vacker buske
    och om den är kolsvart hmmmmm vad vackert och upphettsande

Raka dig inte före du träffar en man
    träffar du en man så pratar ni om hur ni skall ha det.

• Anonym (mysogos)
    KimLinnefeldt skrev 2024-12-28 20:44:46 följande:

Inte så mysigt att få munnen full av hår. Jag ansar mig själv och henne nertill. Lite stubb stör mindre än buske.

Själv kärde jag mig att slicka för 50 år sedan
    och har aldrig någonsin blivit besvärad av hår i munnen

däremot av att slicka en stickig rakad mus
    har tom börjat blöda då det var så stickigt
Svar på tråden Raka eller inte…