• Anonym (Undrar)

Raka eller inte…

När jag har varit i en relation så har jag har alltid rakat mig runt fiffi på undersidan. Ansat där uppe. Nu är jag singel och skiter i det. Men funderar på om jag ska göra det när jag träffar någon eller ej. Det blir ju sticksit fort och det kan ju inte kännas bra eller för mannen?

Jag kommer aldrig vaxa så ingen idé att tips om det 🙄. 

Vad föredrar killar egentligen?

• Svar på tråden Raka eller inte…
  • Freddie K

Jag föredrar rakat. Jag rakar mig själv om jag ska träffa någon. Annars struntar jag i det.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (hmm)
    Anonym (Inte panikraka!) skrev 2024-12-23 07:30:54 följande:

Jag rakar mig bara om jag skall träffa någon, känns bortkastat annars. Vem skall jag vara snygg för? mig själv? Orka...Det gäller inte bara intim utan. ben, armar,  armhålor, unibrow... sminkar mig inte heller om jag är singel. Det här har lett till panik vid ett tillfälle, men jag kunde inte veta att världens gulligaste kille skulle börja prata med mig på gymmet och bjuda med mig hem. Jag hade mysbyxor, hoodie och min pappas 6 storlekar för stora crocs på mig.

Först hemma hos honom när vi hånglade kom jag på att jag inte bara stank svett utan att jag även var alldeles luden så det blev panik.  

Har man kommit så långt så det är dags för sex så bryr man sig inte så mycket om dessa detaljer så det var nog inga problem!
  • jontebula
    Anonym (Undrar) skrev 2024-12-22 21:09:45 följande:
    Raka eller inte?

När jag har varit i en relation så har jag har alltid rakat mig runt fiffi på undersidan. Ansat där uppe. Nu är jag singel och skiter i det. Men funderar på om jag ska göra det när jag träffar någon eller ej. Det blir ju sticksit fort och det kan ju inte kännas bra eller för mannen?

Jag kommer aldrig vaxa så ingen idé att tips om det 🙄. 

Vad föredrar killar egentligen?

raka, finns inget värre än buske där nere.!
  • Anonym (Busken)
    jontebula skrev 2024-12-23 09:54:46 följande:
    raka, finns inget värre än buske där nere.!
    Det finns mycket som är värre än en buske 
  • Öppenman

Klassiskt svar på klassisk fråga. Det som du känner dig sexigast i är mest tändande för mig...

• Allan 1

Kör rakad pung och rejält ansat ovan. Gillar att hålla mig fräsch även om det bara varit för mig själv. Min tjej gillar också rakat. Får alltid nästan raka henne.  

• Anonym (Abc)
    Allan 1 skrev 2024-12-23 12:00:06 följande:

Kör rakad pung och rejält ansat ovan. Gillar att hålla mig fräsch även om det bara varit för mig själv. Min tjej gillar också rakat. Får alltid nästan raka henne.  

Håret gör att det blir en luftbarriär mellan kläder och hud. Att raka innebär mer svett och därmed är det motsatsen till fräsch.
  • Anonym (Naturlig)

Jag har aldrig rakat musen 

• Anonym (J)

Efter att jag fick en hårsäckainflammation som varade i fem år, varade sig, blev lila, 3 cm stor och sårig, så vågar jag inte raka längre. Kör med trimmer nu. Det blir ändå lent och fint. 

Svar på tråden Raka eller inte…