• Anonym (Undrar)

Raka eller inte…

När jag har varit i en relation så har jag har alltid rakat mig runt fiffi på undersidan. Ansat där uppe. Nu är jag singel och skiter i det. Men funderar på om jag ska göra det när jag träffar någon eller ej. Det blir ju sticksit fort och det kan ju inte kännas bra eller för mannen?

Jag kommer aldrig vaxa så ingen idé att tips om det 🙄. 

Vad föredrar killar egentligen?

• Svar på tråden Raka eller inte…
  • Anonym (J)
    Anonym (Abc) skrev 2024-12-23 12:02:08 följande:
    Håret gör att det blir en luftbarriär mellan kläder och hud. Att raka innebär mer svett och därmed är det motsatsen till fräsch.
    Man får väl göra det man själv trivs bäst i. Det fastnar ju torkade flytningar i håren och det är mindre trevligt  
  • Anonym (J)

Och jo, även om man duschar varje dag 

• OlleSQ

Orakat. Skäggstubb som det blir när det rakas är mer än oskönt vare sig man skall slicka eller knulla.

• Snibbas

Eftersom det är 50 år sedan jag var ung så har en hel del hänt genom åren. Då när jag var 19 så var det ingen som rakade sig i runt könet, vare sig män eller kvinnor. Men allt eftersom tiden har gått så har det blivit vanligare. Jag uppskattar om det inte är så långa hårstrån för då händer det ofta att jag får nåt av dom i munnen när jag slickar runt blygdläpparna. Helrakad är inte min grej, känns lite som om könet tillhör någon väldigt ung.
    Jag ser till att klippa min fru med sax och använder bara hyveln för att få till bikinilinjen och det som smiter utanför trosan på låren.

• Anonym (hmm)
    Anonym (Abc) skrev 2024-12-23 12:02:08 följande:
    Håret gör att det blir en luftbarriär mellan kläder och hud. Att raka innebär mer svett och därmed är det motsatsen till fräsch.
    Jag rakade pungen en gång. Helt ren. Det var riktigt klibbigt och äckligt. Bättre med lite hår där. Så hår stänger in luft. 
  • Anonym (3-10 mm)

Gärna ansat. Ser bäst ut, känns bäst. Går jag ner på en kvinna föredrar jag att slippa få hår i munnen eller att det känns som att hångla med en karl med skuggstubb. Dock ingen dealbreaker.

• Anonym (MN77)

Förlåt språket men RAKA DIG FÖR FAN!! Kör alltid helrakat så det blir en vana för dig och ifall du skulle hitta någon att ha en onenightare med. Trodde det var självklart. Bara äckliga kvinnor som inte bryr sig om sin kropp kör orakat.

• Anonym (Kvinna)

Jag är rakar bort rubbet  

• Anonym (North)

Din fråga var ju vad jag som man föredrar å det är rakat alla dagar i veckan, men självklart är det inget hinder med hår för att få ligga. 

• Pokeus

Föredrar helrakad mot min tunga för det är sexigast, men även ansat funkar. Vildvuxen buske är inget som jag tänder på. Rakad både kuk och pung, ansar ovanpå. 

Svar på tråden Raka eller inte…