• TestX

    Tänder jag på killar eller är det bara en fantasi

    Jag är en man på 49 år som enbart varit med kvinnor. Har aldrig gjort något sexuellt med en man över huvud taget.

    Jag blir inte attraherad av att titta på män, och jag har aldrig känt någon lust när jag tittat på en man.

    Ändå har jag i många år fantiserat om att ha sex med en man. Fantasierna har varit många och varierande, men ofta går de ut på att jag och någon manlig vän sitter allt närmare varandra i soffan tills vi börjar röra varandra. Efter en stund hamnar vi nakna i sängen.

    Tycker att tanken är så oerhört upphetsande, men efter jag haft det skönt för mig själv försvinner den.

    Jag har ingen aning om jag skulle kunna göra något i verkliga livet. Tänker att det är 50% att jag skulle kunna göra det, och 50% att det inte skulle gå alls.

    Har dock sexchattar några gånger med män, men det är ju en helt annan sak.

    Är jag bi? Binyfiken? Eller är det bara en fantasi som är bäst oprövad?

  • Svar på tråden Tänder jag på killar eller är det bara en fantasi
  • Anonym (Bubbel)

    Låter som att du är nyfiken. Enda är nog att träffa män, sen vet du ju om du gillade det.

  • Freddie K
    Anonym (Analsugen) skrev 2023-08-05 18:19:28 följande:
    För mig är det mera att jag vill släppa på allt och låta någon knulla mig analt, jag vill bara känna och njuta, gärna någon med erfarenhet och som sakta lär mig att kunna ta emot.
    Mm, det låter härligt. Du får gärna skicka pm till mig också. Flört
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (I)

    Jag känner motsvarande fast jag är kvinna och fantiserar om kvinnor. Inget nytt, utan återkommande fantasi jag har haft i många år. 

    Jag tänker att om jag i fantasin blir så upphetsad av kvinnor så skulle jag säkert kunna få känslor för en annan kvinna också. Så jag tänker nog att jag är bisexuell men att det är en sida jag inte levt ut..ännu i vart fall..

  • Freddie K
    TestX skrev 2023-04-30 22:46:20 följande:
    Tänder jag på killar eller är det bara en fantasi

    Jag är en man på 49 år som enbart varit med kvinnor. Har aldrig gjort något sexuellt med en man över huvud taget.

    Jag blir inte attraherad av att titta på män, och jag har aldrig känt någon lust när jag tittat på en man.

    Ändå har jag i många år fantiserat om att ha sex med en man. Fantasierna har varit många och varierande, men ofta går de ut på att jag och någon manlig vän sitter allt närmare varandra i soffan tills vi börjar röra varandra. Efter en stund hamnar vi nakna i sängen.

    Tycker att tanken är så oerhört upphetsande, men efter jag haft det skönt för mig själv försvinner den.

    Jag har ingen aning om jag skulle kunna göra något i verkliga livet. Tänker att det är 50% att jag skulle kunna göra det, och 50% att det inte skulle gå alls.

    Har dock sexchattar några gånger med män, men det är ju en helt annan sak.

    Är jag bi? Binyfiken? Eller är det bara en fantasi som är bäst oprövad?


    Testa att vara med en man. Om du inte gillar det så har du i alla fall testat, men jag tror du skulle gilla det. Flört
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Analsugen)

    Jag tror ocksa att du ska prova,  om det inte ar bra,  kan man alltid avbryta.

  • rostigsaab

    Vill också ha sex med en man. Han ska (som jag) vara trevlig, sköta sin hygien och vara kåt och pigg på det mesta. 

  • Janne63

    Jag hade samma funderingar och fantasier i många år. När jag var i 35-årsåldern provade jag med en annan kille i samma ålder och det är inte något som jag ångrat. Nu är jag bi och gillar killar och tjejer lika mycket. Tänder på trans och transar själv.

  • Anonym (Analsugen)
    Janne63 skrev 2023-09-17 08:48:28 följande:

    Jag hade samma funderingar och fantasier i många år. När jag var i 35-årsåldern provade jag med en annan kille i samma ålder och det är inte något som jag ångrat. Nu är jag bi och gillar killar och tjejer lika mycket. Tänder på trans och transar själv.


    De flesta (inklusive mig) går och funderar ett bra tag innan man tar steget, undra om det är en process man behöver gå igenom för att våga ta steget.
  • Anonym (.)

    +1 rep. att du skrev och 'kom ut med det här.. så här!
    ..
    För att sen, jag också har varit med en kvinna tidigare i mitt liv.
    Men nu är jag färdig med kvinnor.
    Jag överväger att om det så blir 'att jag ska träffa någon ny i mitt liv.. så blir det inte med en kvinna igen. nej.
    ..

  • Philips77

    Är väl bara att du testar,  vad kan gå fel, antingen känns det väldigt fel eller bara helt underbart Flört

  • Anonym (Analsugen)
    Philips77 skrev 2023-09-26 21:29:50 följande:

    Är väl bara att du testar,  vad kan gå fel, antingen känns det väldigt fel eller bara helt underbart Flört


    Har du provat? 
  • Jocks64

    Jag skulle så gärna vilja träffa en man för att få känna hur det är att bli knullad analt, få suga och slicka länge, kyssa en annan man. Drömmen vore en äldre erfaren man som ville göra allt skönt

  • Anonym (Ja)
    TestX skrev 2023-04-30 22:46:20 följande:
    Tänder jag på killar eller är det bara en fantasi

    Jag är en man på 49 år som enbart varit med kvinnor. Har aldrig gjort något sexuellt med en man över huvud taget.

    Jag blir inte attraherad av att titta på män, och jag har aldrig känt någon lust när jag tittat på en man.

    Ändå har jag i många år fantiserat om att ha sex med en man. Fantasierna har varit många och varierande, men ofta går de ut på att jag och någon manlig vän sitter allt närmare varandra i soffan tills vi börjar röra varandra. Efter en stund hamnar vi nakna i sängen.

    Tycker att tanken är så oerhört upphetsande, men efter jag haft det skönt för mig själv försvinner den.

    Jag har ingen aning om jag skulle kunna göra något i verkliga livet. Tänker att det är 50% att jag skulle kunna göra det, och 50% att det inte skulle gå alls.

    Har dock sexchattar några gånger med män, men det är ju en helt annan sak.

    Är jag bi? Binyfiken? Eller är det bara en fantasi som är bäst oprövad?


     


    Känner igen mig, när man fantisera färdigt så slaknar kuken fortare än fortas. Sen mår man nästan illa av tanken.
    men jag gick steget och träffade en man
    inget jag ångrar var en skön upplevelse 

    För mig var det fantasin att suga och smaka/svälja sperma å lika underbart som i min tanke 


    Ta modet du kommer inte ångra dig 

Svar på tråden Tänder jag på killar eller är det bara en fantasi