• TestX

Tänder jag på killar eller är det bara en fantasi

Jag är en man på 49 år som enbart varit med kvinnor. Har aldrig gjort något sexuellt med en man över huvud taget.

Jag blir inte attraherad av att titta på män, och jag har aldrig känt någon lust när jag tittat på en man.

Ändå har jag i många år fantiserat om att ha sex med en man. Fantasierna har varit många och varierande, men ofta går de ut på att jag och någon manlig vän sitter allt närmare varandra i soffan tills vi börjar röra varandra. Efter en stund hamnar vi nakna i sängen.

Tycker att tanken är så oerhört upphetsande, men efter jag haft det skönt för mig själv försvinner den.

Jag har ingen aning om jag skulle kunna göra något i verkliga livet. Tänker att det är 50% att jag skulle kunna göra det, och 50% att det inte skulle gå alls.

Har dock sexchattar några gånger med män, men det är ju en helt annan sak.

Är jag bi? Binyfiken? Eller är det bara en fantasi som är bäst oprövad?

• Svar på tråden Tänder jag på killar eller är det bara en fantasi
  • Anonym (Binyfiken)
    Norrmanen skrev 2023-05-14 16:21:51 följande:

Kanske är som mig...? Binyfiken. Har smakat på en kuk och vill göra det igen. Då va det en trekant där hans fru också va med. Tror inta jag skulle ha sex med enbart en kille, men man vet ju aldrig. Inte heller intresserad av att pussa, kyssa eller hångla med en kille. Det är kuken jag är nyfiken på.. som jag vill smaka och smaka på. Spännande, och upphetsande

Jag är som du. Är inte intresserad av män på samma sätt som av kvinnor men är fascinerad av kukar. Har gjort det några gånger, sugit och runkat och haft analsex. Har tyvärr inte fått möjligheten att vara två män och en kvinna. Det skulle vara drömmen!
  • Anonym (Lasse)
    TestX skrev 2023-04-30 22:46:20 följande:
    Tänder jag på killar eller är det bara en fantasi

Jag är en man på 49 år som enbart varit med kvinnor. Har aldrig gjort något sexuellt med en man över huvud taget.

Jag blir inte attraherad av att titta på män, och jag har aldrig känt någon lust när jag tittat på en man.

Ändå har jag i många år fantiserat om att ha sex med en man. Fantasierna har varit många och varierande, men ofta går de ut på att jag och någon manlig vän sitter allt närmare varandra i soffan tills vi börjar röra varandra. Efter en stund hamnar vi nakna i sängen.

Tycker att tanken är så oerhört upphetsande, men efter jag haft det skönt för mig själv försvinner den.

Jag har ingen aning om jag skulle kunna göra något i verkliga livet. Tänker att det är 50% att jag skulle kunna göra det, och 50% att det inte skulle gå alls.

Har dock sexchattar några gånger med män, men det är ju en helt annan sak.

Är jag bi? Binyfiken? Eller är det bara en fantasi som är bäst oprövad?

Typ samma här! Fantiserar om att suga en stor och härlig kuk, gärna svart, att bli påsatt i röven och sprutad i ansiktet. Har ingen som helst lust att kyssa, smeka eller kela med en man. Det känns till och med motbjudande. Kollar inte på män IRL, inte ens på gymmet. Möjligtvis om jag ser nån med stor kuk i duschen men de flesta har inte så stora så de fångar min uppmärksamhet. Kollat lite på bögporr men det ger inte så mycket. Vet heller inte om jag skulle göra det IRL. Är väl helt enkelt kuksexuell..... :P
  • Anonym (Analsugen)
    Anonym (Lasse) skrev 2023-08-04 18:48:49 följande:
    Typ samma här! Fantiserar om att suga en stor och härlig kuk, gärna svart, att bli påsatt i röven och sprutad i ansiktet. Har ingen som helst lust att kyssa, smeka eller kela med en man. Det känns till och med motbjudande. Kollar inte på män IRL, inte ens på gymmet. Möjligtvis om jag ser nån med stor kuk i duschen men de flesta har inte så stora så de fångar min uppmärksamhet. Kollat lite på bögporr men det ger inte så mycket. Vet heller inte om jag skulle göra det IRL. Är väl helt enkelt kuksexuell..... :P
    Min fantasi är att bli analt tagen av en man en dag, jag fantiserar om känslan när hans kun glider in.
    Jag har inget intresse av att kyssas eller vara med en man , mer än att bli tagen
    Jag vet dock inte hur jag kommer att reagera, men jag har kommit en bra bit på väg i processen att acceptera för mig själv att jag vill.

Jag klassar mig som analsexuell
  • rostigsaab
    Anonym (Analsugen) skrev 2023-08-05 01:04:51 följande:
    Min fantasi är att bli analt tagen av en man en dag, jag fantiserar om känslan när hans kun glider in.
    Jag har inget intresse av att kyssas eller vara med en man , mer än att bli tagen
    Jag vet dock inte hur jag kommer att reagera, men jag har kommit en bra bit på väg i processen att acceptera för mig själv att jag vill.

Jag klassar mig som analsexuell

Instämmer med er bägge :)
    Klä av sig tillsammans, se bulan utanpå? Sätta in handen i kalsongerna se och känna hans kön växa. 
    Dra ned kallingarna och ställa mig på knä framför och så börjar man utforska. 

• Anonym (Analsugen)
    rostigsaab skrev 2023-08-05 18:03:18 följande:

Instämmer med er bägge :)
    Klä av sig tillsammans, se bulan utanpå? Sätta in handen i kalsongerna se och känna hans kön växa. 
    Dra ned kallingarna och ställa mig på knä framför och så börjar man utforska. 

För mig är det mera att jag vill släppa på allt och låta någon knulla mig analt, jag vill bara känna och njuta, gärna någon med erfarenhet och som sakta lär mig att kunna ta emot.
  • rostigsaab
    Anonym (Analsugen) skrev 2023-08-05 18:19:28 följande:
    För mig är det mera att jag vill släppa på allt och låta någon knulla mig analt, jag vill bara känna och njuta, gärna någon med erfarenhet och som sakta lär mig att kunna ta emot.
    Låter skönt det med :) 
  • Anonym (Analsugen)
    rostigsaab skrev 2023-08-06 17:28:42 följande:
    Låter skönt det med :) 
    Jag kan skicka ett meddelande om du vill prata och utbyta ideer 
  • rostigsaab
    Anonym (Analsugen) skrev 2023-08-06 17:39:23 följande:
    Jag kan skicka ett meddelande om du vill prata och utbyta ideer 
    Sure
  • Kille39

Hej du tänker som mig sugen på o testa rida kuk o sen sätta på en kille  någon som vill jag är oskuld

• Kille39

Hej du tänker som mig sugen på o testa rida kuk o sen sätta på en kille  någon som vill jag är oskuld

Svar på tråden Tänder jag på killar eller är det bara en fantasi