• TestX

Tänder jag på killar eller är det bara en fantasi

Jag är en man på 49 år som enbart varit med kvinnor. Har aldrig gjort något sexuellt med en man över huvud taget.

Jag blir inte attraherad av att titta på män, och jag har aldrig känt någon lust när jag tittat på en man.

Ändå har jag i många år fantiserat om att ha sex med en man. Fantasierna har varit många och varierande, men ofta går de ut på att jag och någon manlig vän sitter allt närmare varandra i soffan tills vi börjar röra varandra. Efter en stund hamnar vi nakna i sängen.

Tycker att tanken är så oerhört upphetsande, men efter jag haft det skönt för mig själv försvinner den.

Jag har ingen aning om jag skulle kunna göra något i verkliga livet. Tänker att det är 50% att jag skulle kunna göra det, och 50% att det inte skulle gå alls.

Har dock sexchattar några gånger med män, men det är ju en helt annan sak.

Är jag bi? Binyfiken? Eller är det bara en fantasi som är bäst oprövad?

• Svar på tråden Tänder jag på killar eller är det bara en fantasi
  • Anonym (Nyfiken)

Jag vill prova sexa med en kille. Fantiserar om att ha en kille med värsta ståndet framför mig. Haha bara gå lös på och smeka suga och leka med. Joo det vore spännande.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-05-15 12:39:51 följande:

Jag vill prova sexa med en kille. Fantiserar om att ha en kille med värsta ståndet framför mig. Haha bara gå lös på och smeka suga och leka med. Joo det vore spännande.

Det är det Flört
  • Anonym (bi-x)

Ponera att situationen skulle uppstå och att du skulle leva ut din fantasi, men att det inte skulle klicka. Du skulle ändå troligtvis ha stillat din nyfikenhet och blivit en erfarenhet rikare, vilket kan ha ett värde i sig.

Jag kände en viss nyfikenhet när jag var yngre. Situationer uppstod. Så här i efterhand kan jag säga att dessa erfarenheter tydliggjorde mitt begär till kvinnor (och till kvinnokroppen), plus att det var ganska spännande att prova på att ha sex med män. Erfarenheter som berikat, även om jag inte ser mig själv som bi.

• Anonym (kåtis)

Är också sugen på killsex. Helst med en snygg transa. 

• Anonym (Analsugen)

Jag har också återkommande fantasier om att bli analt tagen av en annan man, ser mig själv som hetero då jag tänder bara på kvinnokroppar, men det finns något lockande med tanken att bli tagen en dag.

• Limpo

Jag funderar mycket på att söka kontakt med en man. Inga kyssar och kel bara leka med varandras kukar. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Så nyfiken)

Jag har oxå sedan länge fantiserat om att ha sex med en annan man, men jag drömmer om att ha det med en HS- man så jag får allt kyssar, smek ja och allt annat. Är gift med en kvinna som jag egentligen inte vill vara otrogen mot men drömmer om det gör jag. Är man BS då?

Svar på tråden Tänder jag på killar eller är det bara en fantasi