Vaccinera sitt barn eller inte?
Hej
Idag i min föräldragrupp pratade vi om vaccin och fördelar med att vaccinera sina barn enligt vaccinationsprogrammet. Jag känner mig nu efteråt påhoppad. Jag kommer inte vaccinera mitt barn. Är det konstigt??
Hej
Idag i min föräldragrupp pratade vi om vaccin och fördelar med att vaccinera sina barn enligt vaccinationsprogrammet. Jag känner mig nu efteråt påhoppad. Jag kommer inte vaccinera mitt barn. Är det konstigt??
Du ska vaccinera ungarna. Punkt. Du ska följa vaccinationsprogrammet. Det är faktiskt dödliga sjukdomar du vaccinerar mor. Jäkla dumheter att vägra.
Mitt barn har sjukdom o kan inte ta till sig o bilda skydd
Det finns bevis om följdsjukdomar efter vaccinering. Sömnsjuka, autism mm.
Sluta ljug om autism.
Det finns bevis om följdsjukdomar efter vaccinering. Sömnsjuka, autism mm.
Om det är någon som fortfarande tror på samband mellan vaccin och autism så finns följande textstycke på 1177.
"Autism är en så kallad neuropsykiatrisk funktionsnedsättning. Det har att göra med hur hjärnan fungerar och hanterar information. Det är något du föds med, och som består livet ut."
Hehehe, uppenbarligen begriper du inte forskning ett skvatt.
Www.vaken.se är inte forskning, vännen.
Man tar ju en väldig risk genom att inte vaccinera sitt barn. Så ja det är konstigt tycker jag. Har du läst på om de sjukdomar du väljer att inte vaccinera mot? Och tänkt på hur du skulle känna om barnet fick någon av dessa sjukdomar?
Nyhet från häromdagen om mässling på Astrid Lindgrens barnsjukhus....
www.aftonbladet.se/nyheter/a/dwbLgJ/massling-pa-barnsjukhus-barn-akutvaccineras
Vaccinera för helvete!!! Det var vacciner som utrotade sjukdomar som var livsfarliga förut och som idag gör att de hålls stången. Är man rädd för att vaccinera sina barn är det bättre att ni släpper det på lakanet istället för att skaffa barn och utsätta dem för livsfara bara för era hjärnspökens skull...