Hur ofta fejkar du orgasm med din partner?
Skulle aldrig få för mig att fejka. Sex är en njutning för båda. Varför skulle jag vilja ge min man ideen att det han gör för att få mig att komma är rätt när det inte är det?
Jag har inte så där överdrivet lätt för att komma men med tiden har vi lärt oss vad som funkar bra och skitbra på mig genom att kommunicera och genom att han har haft väldigt stor förståelse för när det har låst sig för mig.
Sex utan orgasm är fortfarande skönt. Det är så mycket man kan njuta av innan och efter orgasm. Men att fejka, nix pix aldrig. Jag anser att om man har så dålig kommunikation att man behöver fejka då ärman med fel person
Ser ingen mening att fejka med min partner.
Har aldrig hänt. Har haft ex som velat det, men aldrig att jag gjort det.
Jag fejkar aldrig.
Fast en gång i min ungdom fejkade jag att jag INTE kom. Det hade blivit så pinsamt tidigt annars.
Jag fejkar aldrig.
Fast en gång i min ungdom fejkade jag att jag INTE kom. Det hade blivit så pinsamt tidigt annars.
fast det finns ju de som käkar ssri som inte kan komma väl?
//
fast det finns ju de som käkar ssri som inte kan komma väl?
Jag har aldrig gjort eller känt behov av att fejka. Är inte alltid bollen går i mål men har en lyhörd partner som är trygg att kommunicera med så är inget problem egentligen.
Jag fejkar inte orgasm, men jag fejkar ofta att det är skönare än det är för att han skall fortsätta med något, så leder det till orgasm sedan.
Så en känsla av "Det här är rätt skönt" kan istället bli "ohh skönt så skönt fortsätt", sen går fejkstönen över i äkta stön och jag kommer. men lite fejkar jag allt. Annars får jag inte orgasm öht.
Har fejkat en gång, när jag var typ 17 och låg med en tjej som inte visste riktigt vad hon gjorde med tungan där nere på mig.
Jag tröttnade och fejkade att jag kom innan jag gick ner på henne.
Fast jag hade dåligt samvete sen och lovade mig att aldrig göra om det, vilket jag aldirg har gjort. Bättre att säga hur man vill bli tillfredställd än att ljuga om det.
Jag har aldrig fejkat. Har alltid varit ärlig och är övertygad om att det har gett mig ett mycket bättre sexliv än om jag ägnat mig åt självbedrägeri.
Jag kan inte citera alltid så jag får svara så här.
jag försöker inte vara rolig.
Jag har inte prövat ssri och vet därför inte.