• Anonym (Undrar)

Hur ofta fejkar du orgasm med din partner?

Hur ofta fejkar du orgasm med din partner?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta fejkar du orgasm med din partner?
  • Anonym (Mumin)

Jag behöver inte fejka då jag och maken kommunicerar. Jag har förstått att alla inte gör det, vilket är ledsamt. 

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Mumin) skrev 2022-06-01 12:33:11 följande:

Jag behöver inte fejka då jag och maken kommunicerar. Jag har förstått att alla inte gör det, vilket är ledsamt. 

Ok du säger att du inte får orgasm då? Och att han gärna får snabba på med sin?
  • Anonym (Mumin)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-06-01 12:36:39 följande:
    Ok du säger att du inte får orgasm då? Och att han gärna får snabba på med sin?
    Ja, jag säger att jag inte kan få orgasm. Då vill han underlätta för mig. Vill jag inte, så säger jag att jag inte vill och han accepterar. Jag säger inte till honom att snabba på. 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Mumin) skrev 2022-06-01 12:47:41 följande:
    Ja, jag säger att jag inte kan få orgasm. Då vill han underlätta för mig. Vill jag inte, så säger jag att jag inte vill och han accepterar. Jag säger inte till honom att snabba på. 
    Men ok är det inte jobbigt att låtsas sexet är skönt medan han håller på? Det tycker jag är jobbigt, därför fejkar jag orgasm rätt fort för att sexet ska ta slut
  • Mia99
    Anonym (Undrar) skrev 2022-06-01 12:06:40 följande:
    Helt ärligt vet jag inte ens varför jag har sex, tycker det är så tråkigt. Vill bara att han ska komma så fort som möjligt och det gör han om jag fejkar orgasm. 

Det låter som att du över huvud taget inte alls vill ha sex men att du helt enkelt offrar dig för husfridens skull. Har du alltid varit sådan, elller är detta något som har kommit på senare tid? Är det något särskilt som har utlöst detta?

• Anonym (Tråkfittan)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-06-01 12:24:11 följande:

Tråkfittan: varför tycker du det är jobbigt att det tar lång tid? 

Ja, alltså det är helt enkelt tråkigt. Jag ser mycket hellre på en serie eller läser en bok.
  • Anonym (Undrar)

Nej jag har nog alltid tyckt sex varit tråkigt, lr ja om jag är kåt vill jag ju ha sex men inte varit kåt på typ 10 års tid nu. Säger som Tråkfittan att jag hellre läser en bok än att har sex. 

• Anonym (igen)

Nej, varför ska man fejka orgasm? Om man har svårt att få orgasm får man väl kommunicera med partnern så att man kan komma fram till hur man kan få sexet att fungera på bästa sätt. Men jag antar att du inte vill lyssna på det rådet eftersom du fortsätter att starta nya trådar där du upprepar samma sak om och om igen.

• Anonym (Sm)
    Anonym (igen) skrev 2022-06-01 13:50:23 följande:

Nej, varför ska man fejka orgasm? Om man har svårt att få orgasm får man väl kommunicera med partnern så att man kan komma fram till hur man kan få sexet att fungera på bästa sätt. Men jag antar att du inte vill lyssna på det rådet eftersom du fortsätter att starta nya trådar där du upprepar samma sak om och om igen.

Det finns två personligheter som tycks återkomma hela tiden på FL:
    Storballe-Simon: Mannen som har världens längsta penis, minst 22 cm lång.
    Spindel-Solveig: Kvinnan som inte har sexlust med där mannen är en sexgalning.
    Storballe-Simon säger hela tiden: "inga kvinnor har klagat". Han tror inte på en enda av de 40-tal vetenskapliga undersökningarna som gjorts med närmare 150.000 deltagare.

Spindel-Solveig tycker att månnen bara vill ha sex hela tiden. Själv offrar hon sig ibland men helst vill hon bara få skiten överstökad. Hon ignorerar alla råd om att kommunicera med sin man och istället startar en ny tråd. Som en spindel.
  • Casper9

Jag fejkar orgasm nästan varje gång 

Svar på tråden Hur ofta fejkar du orgasm med din partner?