Hur ofta fejkar du orgasm med din partner?
Jag behöver inte fejka då jag och maken kommunicerar. Jag har förstått att alla inte gör det, vilket är ledsamt.
Jag behöver inte fejka då jag och maken kommunicerar. Jag har förstått att alla inte gör det, vilket är ledsamt.
Det låter som att du över huvud taget inte alls vill ha sex men att du helt enkelt offrar dig för husfridens skull. Har du alltid varit sådan, elller är detta något som har kommit på senare tid? Är det något särskilt som har utlöst detta?
Tråkfittan: varför tycker du det är jobbigt att det tar lång tid?
Nej jag har nog alltid tyckt sex varit tråkigt, lr ja om jag är kåt vill jag ju ha sex men inte varit kåt på typ 10 års tid nu. Säger som Tråkfittan att jag hellre läser en bok än att har sex.
Nej, varför ska man fejka orgasm? Om man har svårt att få orgasm får man väl kommunicera med partnern så att man kan komma fram till hur man kan få sexet att fungera på bästa sätt. Men jag antar att du inte vill lyssna på det rådet eftersom du fortsätter att starta nya trådar där du upprepar samma sak om och om igen.
Nej, varför ska man fejka orgasm? Om man har svårt att få orgasm får man väl kommunicera med partnern så att man kan komma fram till hur man kan få sexet att fungera på bästa sätt. Men jag antar att du inte vill lyssna på det rådet eftersom du fortsätter att starta nya trådar där du upprepar samma sak om och om igen.
Jag fejkar orgasm nästan varje gång