• Anonym (Alnico)

Bisexuell, hemligt?

Rätt kul ändå med alla gilla jag får på Badoo, från män, som är "hetero" där Flört

• Svar på tråden Bisexuell, hemligt?
  • Anonym (Gift man)
    Anonym (Killeä) skrev 2020-03-14 11:00:19 följande:

Har ni en strapon? Om inte så köp en. Det är sjukt skönt och bli knullad av sambon.

Nej, har inte vågat föreslå det än. Har ni stor eller liten strapon?
  • Anonym (Killeä)
    Anonym (Gift man) skrev 2020-03-14 14:42:25 följande:

Nej, har inte vågat föreslå det än. Har ni stor eller liten strapon?

Den är väl 18x15 ish kanske nått mindre.
  • Anonym (Kaffedraken)

Ja, många män som skickar flirtar och gillar. I deras profiler står det att dom endast söker kvinnor.

Är det samma för kvinnor på dejtsidor? Att straighta kvinnor skickar flirtar?

• Anonym (Killeä)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-12-02 10:42:38 följande:

Ja, många män som skickar flirtar och gillar. I deras profiler står det att dom endast söker kvinnor.

Är det samma för kvinnor på dejtsidor? Att straighta kvinnor skickar flirtar?

Med alkohol så gör nog dom flesta kvinnorna lite allt möjligt
  • Anonym (Man)

Tog steget och har hittils varit med två killar i år. Än sålänge bara oralsex, men det är också det jag är ute efter. Ser fram emot nästa gång. Har tidigare sett mig som hetero, men ser mig snarare som bi nu. Inte så öppen med det dock.

• Anonym (Killeä)
    Anonym (Man) skrev 2024-09-23 20:29:48 följande:

Tog steget och har hittils varit med två killar i år. Än sålänge bara oralsex, men det är också det jag är ute efter. Ser fram emot nästa gång. Har tidigare sett mig som hetero, men ser mig snarare som bi nu. Inte så öppen med det dock.

Finns ju ett mellanting som heter experimentellt bi. Sög du av dom eller dom sög dig?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Killeä) skrev 2024-09-23 20:41:16 följande:
    Finns ju ett mellanting som heter experimentellt bi. Sög du av dom eller dom sög dig?
    Jo, men jag skulle nog inte heller utesluta ett förhållande, så jag är lite förbi det experimentella.

I båda fallen sög vi av varandra (69an) i ena fallet blev det lite hångel också.
  • Anonym (Killeä)
    Anonym (Man) skrev 2024-09-23 20:43:07 följande:
    Jo, men jag skulle nog inte heller utesluta ett förhållande, så jag är lite förbi det experimentella.

I båda fallen sög vi av varandra (69an) i ena fallet blev det lite hångel också.
    Najs. Har testat själv låååångsamt. Mest blivit avsugen. Men testat mig fram med att suga kuk. Rida kuk. Har bara svalt sperma en gång. Ser mig som bi men inte förhållande. Enbart sexuellt. Men älskar det. Så jävla skönt med män. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Killeä) skrev 2024-09-23 20:56:16 följande:
    Najs. Har testat själv låååångsamt. Mest blivit avsugen. Men testat mig fram med att suga kuk. Rida kuk. Har bara svalt sperma en gång. Ser mig som bi men inte förhållande. Enbart sexuellt. Men älskar det. Så jävla skönt med män. 
    Analt är eventuellt nästa steg för mig, men då måste det klicka med personen.

Har också svalt sperma en gång, tyvärr kom han ganska lite. Vill prova det igen dock.

Ja det är härligt, kul att ha ett alternativ till i sexväg.

Också kul att någon bitter person sitter och röstar ner våra inlägg Skrattande
  • Anonym (Killeä)
    Anonym (Man) skrev 2024-09-23 21:02:31 följande:
    Analt är eventuellt nästa steg för mig, men då måste det klicka med personen.

Har också svalt sperma en gång, tyvärr kom han ganska lite. Vill prova det igen dock.

Ja det är härligt, kul att ha ett alternativ till i sexväg.

Också kul att någon bitter person sitter och röstar ner våra inlägg Skrattande
    Vänj dig med dildos först. Det gjorde jag. Det har underlättat. 
    Haha reagera på det med med alla tummar ner
  • Anonym (Man)
    Anonym (Killeä) skrev 2024-09-23 21:05:27 följande:
    Vänj dig med dildos först. Det gjorde jag. Det har underlättat. 
    Haha reagera på det med med alla tummar ner
    Bra tips, eller så får jag börja med att vara top först. Ta det steget :)
  • Anonym (Killeä)
    Anonym (Man) skrev 2024-09-23 21:24:13 följande:
    Bra tips, eller så får jag börja med att vara top först. Ta det steget :)
    Går o vara båda hehe. Men sjukt skönt med kuk i röven
  • Anonym (Man)
    Anonym (Killeä) skrev 2024-09-23 21:47:11 följande:
    Går o vara båda hehe. Men sjukt skönt med kuk i röven
    Ska testa, också tänka på alla bittra homofober i tråden, gör det extra spännande :)
  • Anonym (Killeä)
    Anonym (Man) skrev 2024-09-24 17:41:27 följande:
    Ska testa, också tänka på alla bittra homofober i tråden, gör det extra spännande :)
    4 tummar ner på samtliga inlägg. Haha vi är omtyckta här inne ;)
Svar på tråden Bisexuell, hemligt?