• Anonym (Alnico)

Bisexuell, hemligt?

Rätt kul ändå med alla gilla jag får på Badoo, från män, som är "hetero" där Flört

• Svar på tråden Bisexuell, hemligt?
  • Anonym (Hemlig)

Tror att flertalet av oss män drömmer om att suga kuk. Men vågar inte ta steget

• Anonym (Hemlig)

Har gått i samma tankar men feg som är så har det inte blivit av

• Anonym (Killeä)

Ser mig som hetro men träffat killar för sexuella delen enbart. Inget emot att suga o runka en annan kille. Har knullat en del med. Men lever sambo liv idag med kvinna. Men träffar kille nångång ibland. Killar suger bättre än tjejer med hästlängder

• Anonym (Killeä)

Gå med i qx eller BC sätt din profil som hetro. Sen sök bland homo/bi profilerna och testa dig fram. Finns killar som nöjer sig med o suga av dig. Så börja prata med en kille. Åk dit dra ner byxorna och blunda o njut. Vill du göra mer så erbjud dig o runka av han eller mer. Bara du och han vet vad som sker mellan er

• Anonym (Gift man)
    Anonym (Killeä) skrev 2020-03-13 11:34:27 följande:

Gå med i qx eller BC sätt din profil som hetro. Sen sök bland homo/bi profilerna och testa dig fram. Finns killar som nöjer sig med o suga av dig. Så börja prata med en kille. Åk dit dra ner byxorna och blunda o njut. Vill du göra mer så erbjud dig o runka av han eller mer. Bara du och han vet vad som sker mellan er

Ja gjorde som du skriver, var nyfiken på killsex, åkte hem till en kille, drog ner byxorna, han sög med en gång, sen fick jag prova att suga. Det var skönt, inget snack, bara pang på. Sen sprutade vi, och jag gick därifrån med blandade känslor. Detta skedde när jag var singel.
Svar på tråden Bisexuell, hemligt?