Inlägg från: Anonym (Gift man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gift man)

Bisexuell, hemligt?

Anonym (Killeä) skrev 2020-03-13 11:34:27 följande:

Gå med i qx eller BC sätt din profil som hetro. Sen sök bland homo/bi profilerna och testa dig fram. Finns killar som nöjer sig med o suga av dig. Så börja prata med en kille. Åk dit dra ner byxorna och blunda o njut. Vill du göra mer så erbjud dig o runka av han eller mer. Bara du och han vet vad som sker mellan er

Ja gjorde som du skriver, var nyfiken på killsex, åkte hem till en kille, drog ner byxorna, han sög med en gång, sen fick jag prova att suga. Det var skönt, inget snack, bara pang på. Sen sprutade vi, och jag gick därifrån med blandade känslor. Detta skedde när jag var singel.
  • Anonym (Gift man)

Du har nog blandat ihop mig med nån annan. Inget jag känner igen.

• Anonym (Gift man)
    Anonym (Killeä) skrev 2020-03-13 12:32:05 följande:

Ok. Fått mersmak av det då?

Det var en häftig upplevelse, skulle kunna tänka mig göra det igen. Men då vill ja även ta den i baken.
  • Anonym (Gift man)
    Anonym (Killeä) skrev 2020-03-13 13:41:32 följande:

Haft nått där innan? Att gå från oskuld till kuk kan smärta en del för vissa

Har lekt en hel del med olika dildos pluggar, m.m. så jag är tänjbar. Hur ör det med dina erfarenheter?
  • Anonym (Gift man)
    Anonym (Killeä) skrev 2020-03-13 20:23:01 följande:

Har min löskuk och olika butplugs. Har även fått kuk och ridit några kukar. Grymt skönt.

Blitt peggad av sambon med strapon. Och hon brukar pulla o massera mig medans hon suger av mig.

Låter härligt med killsex, jag får nöja mig med att frugan leker med min bak, samt mina leksaker.
  • Anonym (Gift man)
    Anonym (Killeä) skrev 2020-03-14 11:00:19 följande:

Har ni en strapon? Om inte så köp en. Det är sjukt skönt och bli knullad av sambon.

Nej, har inte vågat föreslå det än. Har ni stor eller liten strapon?
Svar på tråden Bisexuell, hemligt?