• Anonym

Joline- vad tycker ni om namnet?

Vad tycker ni om namnet Joline?

• Svar på tråden Joline- vad tycker ni om namnet?
  • Anonym (tobbe)

Är inte ett stort Miley Cirus fan men här har du en cover version av Jolene som hon faktiskt gör riktigt bra. Har för mig att Parton är Mileys gudmor eller nått.

">

• Anonym (Dotter)

Min dotter heter Joline. Skiter fullkomligt i vad andra tycker om namnet. Jag var själv kritisk i början då det var pappan som valde namnet. Men nu kan jag inte tänka mig något mer passande än Joline :) om du tycker om namnet kör på det :)

• Anonym (Dotter)
    Anonym (Dotter) skrev 2019-07-20 23:38:47 följande:

Min dotter heter Joline. Skiter fullkomligt i vad andra tycker om namnet. Jag var själv kritisk i början då det var pappan som valde namnet. Men nu kan jag inte tänka mig något mer passande än Joline :) om du tycker om namnet kör på det :)

Kan ju tillägga att vi uttalar det jo-liin. Det kanske finns flera andra uttal :)
  • Bunny on speed

Rätt fint, men inget jag själv skulle välja.

Tänker främst inte på Dolly, utan en bikaraktär i Springfloden-serien.

Bunnies, it must be bunnies!
  • fluu

Inte min grej. Det är både sött och barnsligt. Ingen riktig tyngd bakom. Dessutom tycker jag att det är negativt att det har så många uttals- och stavningsmöjligheter.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Anna)

Det är väl ett helt ok namn, har inte reflekterat över det. Var en tjej på gymnasiet som hette det när vi gick där, såg det som ett helt vanligt namn. 

• Anonym (suck)
    RebeckaM skrev 2019-07-19 10:17:26 följande:

Dolly Parton!
    Men det är faktiskt ett fint namn. Perfekt för tjejen med rött hår och gröna ögon.

Perfekt för tjejen med rött hår och gröna ögon och som knullar andras män, menar du..?
  • Anonym (Em)

Jag älskar det namnet och om jag får en dotter ska hon heta Joline.

• korv o mos
    Anonym skrev 2019-07-19 09:00:00 följande:

Vad tycker ni om namnet Joline?

lite wt flagga på det
  • korv o mos
    Anonym (tobbe) skrev 2019-07-20 23:31:38 följande:

Är inte ett stort Miley Cirus fan men här har du en cover version av Jolene som hon faktiskt gör riktigt bra. Har för mig att Parton är Mileys gudmor eller nått.

">

Dolly Parton är Mileys mormor
  • Kellie13
    Anonym skrev 2019-07-19 09:27:34 följande:
    Ingen aning men vad får dig att döma andra människor så?
    så jävla rätt kommentar! den tjejen har 4 barn, en kellen, hästar och höns har jag för mig. All heder åt henne att hon orkar och hon verkar vara en supermamma. Folk som dömer såna som henne  e bara bittra!
  • Kellie13
    Anonym (...) skrev 2019-07-19 09:31:45 följande:
    Svårt att inte döma när man ser ut och beter sig på ett visst sätt :)
    och vad e det för fel på hennes utseende och sätt menar du? Finns väl för fan inte något att klaga på när det gäller henne.
Svar på tråden Joline- vad tycker ni om namnet?