Joline- vad tycker ni om namnet?
Vad tycker ni om namnet Joline?
Jättefint ett av mina favorit namn
Är inte ett stort Miley Cirus fan men här har du en cover version av Jolene som hon faktiskt gör riktigt bra. Har för mig att Parton är Mileys gudmor eller nått.
">
Min dotter heter Joline. Skiter fullkomligt i vad andra tycker om namnet. Jag var själv kritisk i början då det var pappan som valde namnet. Men nu kan jag inte tänka mig något mer passande än Joline :) om du tycker om namnet kör på det :)
Min dotter heter Joline. Skiter fullkomligt i vad andra tycker om namnet. Jag var själv kritisk i början då det var pappan som valde namnet. Men nu kan jag inte tänka mig något mer passande än Joline :) om du tycker om namnet kör på det :)
Rätt fint, men inget jag själv skulle välja.
Tänker främst inte på Dolly, utan en bikaraktär i Springfloden-serien.
Inte min grej. Det är både sött och barnsligt. Ingen riktig tyngd bakom. Dessutom tycker jag att det är negativt att det har så många uttals- och stavningsmöjligheter.
Det är väl ett helt ok namn, har inte reflekterat över det. Var en tjej på gymnasiet som hette det när vi gick där, såg det som ett helt vanligt namn.
Dolly Parton!
Men det är faktiskt ett fint namn. Perfekt för tjejen med rött hår och gröna ögon.
Jag älskar det namnet och om jag får en dotter ska hon heta Joline.
Är inte ett stort Miley Cirus fan men här har du en cover version av Jolene som hon faktiskt gör riktigt bra. Har för mig att Parton är Mileys gudmor eller nått.
">