• Frök1

Tolka positivt eller negativt graviditetstest?

Försökt hitta en tråd där man kan hjälpas åt att tolka graviditetstest men inte hittat någon som är aktuell för 2018, så startar en ny tråd för det! Gjorde nämligen ett tidigt graviditetstest idag bim-3, och har svårt att tolka resultatet.. Behöver ju garanterat göra ett till test om någon vecka om inte mensen kommer men man blir ju väldigt nyfiken och förväntansfull ändå!

Hur ser/såg era graviditetstest ut när det var ett svagt streck? Någon som varit med om att testet visat fel? Är detta positivt eller ett spökstreck?

• Svar på tråden Tolka positivt eller negativt graviditetstest?
  • EMiTe

Symetrical: 

Okej då det känns lugnare att cb digital är korrekt. 
    ja, men exakt har haft två missfall tidigare som ligger och oroar, men hoppas det går vägen denna gång 🤞🏼

• OlManH
    Anonym (Nill) skrev 2024-02-24 13:54:28 följande:

Morgonens test på BIM dagen 😀😀😍

Sa ju det! Stort grattis till er!! 🥳
  • Anonym (Ooo9444)
    Inbillar jag mig eller inte..😞 ska ha mens idag eller om 2 dagar men enligt appen igår 🙄

• fancyr
    Anonym (Ooo9444) skrev 2024-03-27 14:19:33 följande:
    Ena ser jag ingenting men på ena är det positivt ☺️
  • MiMi123

3 dagar efter beräknad mens, har lite graviditetssymptom och ingen mens. Andra test har varit helt blanka men nu anar jag en skugga? Ska såklart göra nytt test om några dagar. Vad tror ni? ☺️ ser att kvalitén på bilden blev sämre när jag laddade upp här en vad det är i mobilens album
  • Anonym (Hoppas)
    MiMi123 skrev 2024-05-04 10:37:13 följande:
    3 dagar efter beräknad mens, har lite graviditetssymptom och ingen mens. Andra test har varit helt blanka men nu anar jag en skugga? Ska såklart göra nytt test om några dagar. Vad tror ni? ☺️ ser att kvalitén på bilden blev sämre när jag laddade upp här en vad det är i mobilens album
    Hoppas det blir ett tydligt streck, tyvärr sett att babyplan kan ge spök. Men blir det tydligare är det ju ett plus 🤞
  • Anonym (J)
    MiMi123 skrev 2024-05-04 10:37:13 följande:
    Ser negativt ut tycker jag (åtminstone nu, kan ju ändra sig om du testar igen om några dagar)
  • Anonym (Bells)

Kväl

Kvällsurin och ska ha mens imorgon. Positivt?

• Dinodino

Någon som ser två streck ? Har haft missfall för några veckor sedan och tagit test ca en vecka efter de för o se att de var blankt. nu tycker jag mig dock ana något. Ändrade skärpan på en bild och ser de mer då
  • Anonym (En anonym)

Positivt? Negativt? Defekt?

Det översta är från igår och det understa från idag som tyvärr har färgrester.

är innan bim.

• Anonym (Mini)

Ä

är jag galen eller är det en svag linje? Eller är det spöklinje? Har fof ägglossning men fick en konstig smärta i livmodern så bara tog ett test för att, ska väl inte ens gå att se?
  • Anonym (Hoppas)
    Anonym (Mini) skrev 2024-06-19 16:57:35 följande:
    Ä

är jag galen eller är det en svag linje? Eller är det spöklinje? Har fof ägglossning men fick en konstig smärta i livmodern så bara tog ett test för att, ska väl inte ens gå att se?
    Det kan vara en spöklinje, se om du får samma imorgon bitti eller inte 🙃
  • Anonym (Mini)

Tog två till igår och de såg ut såhär, tog ett nytt idag och de va blankt 🤷🏼?♀️
  • Anonym (Anonym92)

Är det färgrester/spökstreck? negativt på digitalt, men tog dessa tester igår och idag. Vet ännu inte när jag ska ha mens. 
  • Meddelande borttaget
  • IngerBritta

Tog detta testet igår kväll. Kan ni se något? och vad tror ni,ser det svagt positivt ut isåfall?
    tog även ett annat test med morgonurin idag där jag inte såg någonting, borde det inte visat starkare idag?
    mensen är beräknad till imorgon Så testar väldigt tidigt.

• Anonym (Hej66)

Tror ni detta test är positivt eller ett spöktest 
  • Anonym (Anonymbarnlängtan23)

Hej, 
    jag undrar om någon har varit med om liknande eller har någon klok input: 
    Vi försöker få barn och idag är jag bara ÄL+8, men har känt att något känns annorlunda i kroppen, har väldigt ömma bröst och extrem trötthet. Så ville ändå göra ett ultratidigt graviditetstes, varav jag använde mig av ABLO PHARMA tidiga test som är de som detekterar vid extremt låg halt hcg. Inom rätt tid tyckte jag se mig ett mycket svagt rosa streck, men tänkte att jag nog önske såg, sedan efter för lång tid gått har strecket blivit jätte tydligt. Är det bara ett avdunstningsstreck trots att det är ljust rosa eller kan det förstärkas efter tiden? Värt att nämna är att dom har att man inte ska läsa av förens 15 min gått. Jag ser dock att på bilden är det inte riktigt lika tydligt som i verkligheten.
Svar på tråden Tolka positivt eller negativt graviditetstest?