• macksan

ruvare jan/feb 2018

I morgon blir jag förhoppningsvis ruvare igen, känns som jag väntat en evighet trots att så inte är fallet :P känner att jag blivit ganska upphakad vid detta och vill egentligen inte ta ut segern i förskott, men det är svårt. Man vill ju tänka positivt trots att man vet att det kanske inte går vägen. Men skulle i alla fall vara kul om det finns några fler där ute som är eller snart blir ruvare, så kan vi hjälpas åt att fördriva varandras tid :)

• Svar på tråden ruvare jan/feb 2018
  • macksan
    LovisaM skrev 2018-02-06 17:56:47 följande:

Ruvar nu, har tre blasto kvar i frysen. Så än finns det lite hopp

Grattis till ruvningen :) när har du testdag? skönt med så många i frysen.
  • LovisaM
    macksan skrev 2018-02-06 20:10:19 följande:

Grattis till ruvningen :) när har du testdag? skönt med så många i frysen.

Testdag 23/2 men jag har vid mina missfall fått plus på ruvdag 5, så jag börjar testa på söndag.
  • macksan
    LovisaM skrev 2018-02-06 20:19:23 följande:
    Testdag 23/2 men jag har vid mina missfall fått plus på ruvdag 5, så jag börjar testa på söndag.
    Okej. Hoppas det går vägen den här gången :)
  • Eliana1
    macksan skrev 2018-02-05 20:47:53 följande:

Vad tråkigt att höra :( ska du försöka direkt igen eller ta en paus? Fick du några till frysen?

Tyvärr inga fler i frysen. De kommer att skicka hem instruktioner om hur vi ska gå vidare och så ska jag höra av mig vid nästa mens. Det vill också att jag för säkerhets skull tar ett nytt test om tre dagar då jag bara blödde lite grann i två dagar.

Hoppas det går bra för dig den här gången!
  • macksan
    Eliana1 skrev 2018-02-07 10:34:34 följande:
    Tyvärr inga fler i frysen. De kommer att skicka hem instruktioner om hur vi ska gå vidare och så ska jag höra av mig vid nästa mens. Det vill också att jag för säkerhets skull tar ett nytt test om tre dagar då jag bara blödde lite grann i två dagar.

Hoppas det går bra för dig den här gången!
    Lycka till med nästa försök!
  • LovisaM

Minus idag rd 5 så tror inte det har tagit sig denna gång tyvärr. Ska givetvis testa igen om några dagar.

• macksan
    LovisaM skrev 2018-02-11 10:01:09 följande:

Minus idag rd 5 så tror inte det har tagit sig denna gång tyvärr. Ska givetvis testa igen om några dagar.

Tråkigt att höra, men det är fortfarande långt kvar till testdagen så det är ju inte kört än :) lycka till!
  • mamma till L

Hej ! 
    Detta var en tråd som passar mig, är på ruvardag 2 idag. Känns som dagarna är extremt långa under ruvarperioden. Ruvar för tredje gången så hoppas att det kommer gå vägen denna gången <3

• LovisaM
    macksan skrev 2018-02-11 12:36:56 följande:

Tråkigt att höra, men det är fortfarande långt kvar till testdagen så det är ju inte kört än :) lycka till!

Idag fick jag gravid 1-2
  • macksan
    LovisaM skrev 2018-02-12 10:08:21 följande:
    Idag fick jag gravid 1-2
    Grattis :)
  • macksan
    mamma till L skrev 2018-02-12 08:30:22 följande:

Hej ! 
    Detta var en tråd som passar mig, är på ruvardag 2 idag. Känns som dagarna är extremt långa under ruvarperioden. Ruvar för tredje gången så hoppas att det kommer gå vägen denna gången <3

Är det färskförsök eller från frysen? När han du testdag? :)
Svar på tråden ruvare jan/feb 2018