Eliana1 skrev 2018-01-29 22:05:04 följande:
Ok jag hade visst råkat stava fel i min e-postadress när jag reggade mig. Extremt förvirrad just nu men skyllar på att det är mycket att tänka på. Blev tvungen att registrera ett nytt konto.
I Huddinge använder de lutinus i ostimulerad cykel som del av ett forskningsprojekt så ingen lutinus för mig. Känner mig lite tvehågsen. Man vill så klart öka chanserna så mycket som möjligt samtidigt är det skönt att slipa kletet och symptomen från lutinus. Jag håller tummarna för att kroppen gör det som den ska.
Typiskt, lätt hänt när man har mycket annat att tänka på. Verkligen skönt för dig att slippa kletet, är verkligen inte mysigt. Hade du lutinus förra gången? Ja kroppen ska ju klara av detta utan hormoner så det gör den nog :) jag kommer ihåg att förra gången vågade jag knappt sluta med tabletterna för jag var så rädd att dom var det ända som höll kvar graviditeten så mådde ganska dåligt över det och fortsatte ta dom ganska länge efter det man skulle sluta. Så på så sätt är det ju skönt att slippa dom från början för då behöver man ju inte noja över det :)