Tycker du att solbränna är snyggt?
Vad tycker ni? Själv har jag aldrig tyckt att det ser bra ut och verkar vara relativt ensam om min åsikt.
Vad tycker ni? Själv har jag aldrig tyckt att det ser bra ut och verkar vara relativt ensam om min åsikt.
Heller inte tycker jag om folk som "bor" på stadens solarium. Det bara skadar hälsan.
Väldigt lätt solbränna kan se okej ut, men folk som överdriver ser direkt äckliga ut, speciellt om de har ljust hår.
Nej, solbränna är när en person fått för mycket sol på sig, blir rött och mår dåligt.
Den bruna nyansen får folk som kan röra sig i solen utan att få några symtom.
Nej, jag tycker inte att solbränna är snyggt, däremot tycker jag att folk med lite brun färg på sommaren absolut är snyggt.
Får att hålla sig till ämnet:
Tycker lagom solbränna - förlåt solbruna menar jag kan se bra ut. Grillkycklingarna som står med folie hela dagarna i vattenbrynet - nej inte så vackert.
Jag tycker det är fint med lite färg men sådär uppenbart pressad ser inte bra ut. Har två personer i min omgivning som solar konstant och det ser helt enkelt hemskt ut. Just nu är jag lika brun som de är då jag precis kommit hem från en utlandsresa men jag tycker det ser bättre ut när färgen lagt sig lite. Men jag tror också att jag får en annan ton än vad de har, mörkare på något sätt även fast vi är lika bruna.
Svårt att förklara, men deras bränna kommer från konstant solande och ser onaturlig ut, min kommer från en vecka där jag smort in mig i SPF 30 och befunnit mig i skuggan mesta tiden som jag inte är i pool eller hav så får för mig att min känns hälsosammare på något sätt (blir väldigt lätt brun men är också "helsvensk" och mörkblond).