Någon som håller på med forex trading?
Jag håller på med trading och undrar om det är fler här som är intresserad i att tjäna cash på forex marknaden ?
Jag håller på med trading och undrar om det är fler här som är intresserad i att tjäna cash på forex marknaden ?
Kan du förklara lite mer hur man gör och vad det innebär?
Själv sparar jag enbart i fonder och det går bra nu men mycket vill ha mer..
För be omursäkt förstår inte hur man svara på en specifik kommentar därför jag kan kommenterar på nytt hela tiden. Lol
Nej jag lever inte på den än men det är bara en tidsfråga tills jag får den friheten jag alltid velat ha vilket känns otroligt härligt! Har en jävligt bra strategi dock som jag lär mig så snart är jag igång på riktigt.
Kul att du lever din profit :)!
Välj en bra plattform/ mäklare jag tradar på IQ option! Man bettar I stort sätt på vilken riktning kursen är inom en vis tidsintervall Upp Eller Ner optioner. Det finns väldigt mycket pengar att tjäna men man lär ha disciplin främst faktiskt att sluta när man har gjort sina trades t.ex lätt att bli ivrig och även sluta när det går dåligt. Man ska hålla känslorna i styr och ha tålamod det tar tid o lära sig men det lönar sig i slutet.
Det låter intressant...
Jag har kört trading ganska länge. Även investerat i aktier och fonder.
Men för att hjälpa några vänner och även andra så startade jag en webbsida med lite råd och tips om Forex Trading med lite länkar.
Jag har testat flera olika brokers, men den bästa har jag givetvis länkar till från min sida.
Jag har även programmerat en del trading-robotar som fungerar bra och som jag delar med mig av på min sida till de som följer mig där.
Har även öppna konton där man kan se trades som dessa robotar gör automatiskt. Passar perfekt för mig så man slipper vakta hela tiden.
Vill ni läsa mer så finns det en hel del info på min sida www.upordown.eu
Har många nöjda vänner som gått plus de senaste veckorna efter mina tips och råd eller med någon av mina robotar.
Hej,
Jag håller även på med både Forex trading samt Cryptocurrencies. Nu mera så har det blivit mer åt cryptocurrencies såsom Bitcoin, Ethereum, Ripple, IOTA samt Litecoin. Jag har tjänat en hel del även på dessa jämfört med forex trading som jag gjort tidigare. Jag fick all min kunskap från topinvesto.com som förklarar allt väldigt tydligt och bra. Säg till ifall du vill veta mer om kryptovalutor. Jag har hållit på med det sedan Juni. Köpte Bitcoin för 28 000 kr st och sålde de när de låg på 145 000 kr st. Även Ethereum jgjorde jag väldigt bra vinster med. Just nu så avråder jag att rekommendera i Bitcoin då den har blivit för hypad och kan crasha. Men Ethereum är en stabilare och mer transparent valuta samt plattform.
Mvh David
Någon som testat copytrading? Dvs kopiera andras handel ?
cashbloggen.se/2017/11/28/passiv-inkomst-en-guide-till-copy-trading/
Jag håller på med Copy Trading som även heter Social Trading, då man kopierar andra experter som trader åt en. Man kan följa de, se deras historik, se vinster/förluster som de gör och där efter kopiera dem. Jag rekommenderar etoro som du även kan hitta på den här länken och få bonus via: https://www.topinvesto.com/social-trading/
Det står allt om copy trading / social trading på den här sidan.
God Jul
Jag har även Copy Trading på min sida. Då är det jag som sköter min trading live och de som kopierar mig får då exakt samma trades men justeras automatiskt efter deras balans. Priset för de som följer mig och registrerar sig gratis på min sida betalar ?10/månad och de som bara vill kopiera betalar ?20/månad. Senaste veckorna har mina trades i snitt gett drygt 2% i vinst per dag. Men ibland kan det gå minus, men än så länge har det gått bra och de som följer mig verkar väldigt nöjda med resultatet.
Mer info på upordown.eu
En gammal tråd detta men jag håller också på med forex trading. Handlar mest med olja men också större valutapar. Sjukt spännande. Har inte testat copytrading dock. Hur funkar det?
Skriver också lite om ämnet på min nystartade blogg:
nouw.com/Borshajen
Ni får gärna gå in o kolla och ge mig tips. Jag är här för att lära mig! :)
Jag har demo-tradat i ca 2-3 år och tänkte nu börja med riktiga pengar. Vilken mäklare använder ni?
Vilken marknad?
Jag tradar helst trender och har mindre tur med ranges. Men behöver backtesta mer så man blir bra på ranges. Hur är era erfarenheter kring ranges? Vad funkar och vad funkar inte?
Finns det ngn svensk forex grupp typ på slack eller liknande?
Om man använder sig av en valutamäklare som har blockchain, så följer ens investerade kapital värdet på Bitcoin. Men man kör fortfarande valutahandeln i tex Dollar/Euro/Pund eller vad man vill.
Nu i dagarna kommer förmodligen en rusning i värdet på BTC, pga det som kallas "halving", som sker var 4e år.
Om någon vill veta mer går det bra att kontakta mig.
Har själv hållt på med forex trading ett par år, hittade nyligen en sida som verkar relativt ny som har en forex trading guide på svenska här https://investorunner.com/sv/forex-trading/, tipsar om den om man är helt ny. Tror även att de har någon guide om copytrading eller robot trading som jag ser några andra har skrivit om.