Någon som håller på med forex trading?
Jag håller på med trading och undrar om det är fler här som är intresserad i att tjäna cash på forex marknaden ?
Jag håller på med trading och undrar om det är fler här som är intresserad i att tjäna cash på forex marknaden ?
Valutor själv? Har du håll på länge ?
Jag fokuserar inte på något specifikt valutapar utan tradar utifrån där det är mest rörlighet på marknaden. Jag håller på med 60 sekunders trading bara. Har bara hållt på i några månader men lär mig fortfarande. Kör du också 60 secunds?
Det beror helt på men man kan absolut leva på det med mycket övning och en bra strategi
För be omursäkt förstår inte hur man svara på en specifik kommentar därför jag kan kommenterar på nytt hela tiden. Lol
Nej jag lever inte på den än men det är bara en tidsfråga tills jag får den friheten jag alltid velat ha vilket känns otroligt härligt! Har en jävligt bra strategi dock som jag lär mig så snart är jag igång på riktigt.
Kul att du lever din profit :)!
Välj en bra plattform/ mäklare jag tradar på IQ option! Man bettar I stort sätt på vilken riktning kursen är inom en vis tidsintervall Upp Eller Ner optioner. Det finns väldigt mycket pengar att tjäna men man lär ha disciplin främst faktiskt att sluta när man har gjort sina trades t.ex lätt att bli ivrig och även sluta när det går dåligt. Man ska hålla känslorna i styr och ha tålamod det tar tid o lära sig men det lönar sig i slutet.