Inlägg från: Alexforex |Visa alla inlägg
  • Alexforex

Någon som håller på med forex trading?

Hej,

Jag håller även på med både Forex trading samt Cryptocurrencies. Nu mera så har det blivit mer åt cryptocurrencies såsom Bitcoin, Ethereum, Ripple, IOTA samt Litecoin. Jag har tjänat en hel del även på dessa jämfört med forex trading som jag gjort tidigare. Jag fick all min kunskap från topinvesto.com som förklarar allt väldigt tydligt och bra. Säg till ifall du vill veta mer om kryptovalutor. Jag har hållit på med det sedan Juni. Köpte Bitcoin för 28 000 kr st och sålde de när de låg på 145 000 kr st. Även Ethereum jgjorde jag väldigt bra vinster med. Just nu så avråder jag att rekommendera i Bitcoin då den har blivit för hypad och kan crasha. Men Ethereum är en stabilare och mer transparent valuta samt plattform.
    Mvh David

• Alexforex

Jag håller på med Copy Trading som även heter Social Trading, då man kopierar andra experter som trader åt en. Man kan följa de, se deras historik, se vinster/förluster som de gör och där efter kopiera dem. Jag rekommenderar etoro som du även kan hitta på den här länken och få bonus via: https://www.topinvesto.com/social-trading/

Det står allt om copy trading / social trading på den här sidan.

God Jul

Svar på tråden Någon som håller på med forex trading?