Hur bi är ni män ?
Frågan gäller rent sex man med man. Behöver inte vara några känslor.
Frågan gäller rent sex man med man. Behöver inte vara några känslor.
Vad menar du med rent sex? Rövknull?
Räknas bara runka av varandra men inget annat som rent sex?
Är hetro och får rysningar av att tex kyssa en man.
Har nu upptäckt hur skönt det är att bli dildo knullad där bak. Önskar nu bli undergiven och försiktigt bögknullad av proffs eller av en dam med leksaker.
Känslor har man väl för det mesta. För min del skulle det dock handla om känslor av äckel, chock och obehag. Har inte det minsta behov av att ens ta på någon manskropp, än mindre idka sex eller kyssas. Urk. Så nej, jag är extremt heterosexuell.
Inte det minsta.
Vem har sagt att man måste kyssas?
Är bisexuell men har ingen längtan till att kyssa en annan man för det.....
Fick inget svar på vad TS menar med sex så avvaktar med att rösta.
Ni som vill klassificera, vad kallar ni följande läggning?:
- Jag tänder bara på kvinnor.
- Om bögporr råkar dyka upp när jag porrsurfar blir jag grymt äcklad och klickar bort det direkt.
- Skulle aldrig i livet vilja bli påsatt av en kille eller säta på en kille själv. Blir väldigt äcklad av tanken.
- blir mycket äcklad av tanken att bli avsugen av en man.
- Jag blir grymt äcklad av tanken på att kyssa en man
- blir äcklad av tanken på att överhuvudtaget ta på en mans kropp.
men
- blir tänd av att se klipp på stora kukar. bara den är solo eller inblandad i heterosex. Jag har själv stor kuk och har vid ett tillfälle mött en annan man med stor kuk, där vi runkade av varandra. Jag gillade det och skulle gärna göra det igen, men skulle aldrig vilja göra något mer avancerat och kuken måste va lika stor eller större än min. Annars är det inte tändande alls för mig, tvärtom. Det handlar nog alltså mer om en fascination för stora kukar än att det är en annan man tror jag.
Alltså, etiketten på sexualiteten är rätt ointressant att diskutera. Det förändrar ju ingenting, utan snarare skapar en fördomsprofil över hur en person är.
Jag tror sexualiteten är som en gråskala, som går från helt homo till helt hetero. De flesta är helt hetero, men några procent är inte helt hetero.
Vissa bisexuella killar vill inte ha nån analpenetration, vissa vill inte kyssas... eller suga kuk. Andra blir bara kära i personer av ena könet, men kan tänka sig att utföra vissa sexuella aktiviteter med personer av samma kön. Bisexuell är som ett paraplybegrepp som innefattar rätt olika saker. Finns ingen exakt gräns eller färdig mall.
Så skit i etiketten, men gillar man som kille att utföra sexuella aktiviteter i nån form med en kille, så är man i varje fall inte helt heterosexuell. Sen kan man kalla sig bisexuell, binyfiken, sexuellt öppensinnad eller vad somhelst. Men att säga att man är hetero är att ljuga för sig själv.
Intressant att debatten tog sådan fart och att hetrobegreppet kan tolkas så olika.
Jo mitt intresse är som sagt att rent tekniskt uppnå maximal njutning i baken och då spelar det ingen roll för mej om det är en apa, maskin, alien som gör det men då tjejer skriver att en snorre är överlägsen en dildo och bögar har lång erfarenhet faller oddsen på bögen.
Jag känner dock ingen som helst attraktion till män i bastun eller får något sug på män som jag dagligen får kvinnor jag ser överallt.
Jag har varit med för mej oattraktiva kvinnor och blivet oförmögen att få stofräs och det är högst troligt samma sker med en bög. Bästa vore för mej att gå in till en bögs säng med ögonbindel och sätta röven i luften och bara låta sig ompysslas.
Vad är det värsta som kan hända? Jo att jag tvärvänder i dörren eller att det inte var skönt. Men än värre är kanske att fega ur och sen leva med att inte fått svar på min nyfikenhet.
PS: jag hade ett längre förhållande med en tjej som hade en Pinchler hund som hette Alfred. Varje gång vi gökade blev även Alfred tokkåt och försökte slicka mina kulor bakifrån när jag tog körde dogistyle( haha). Jag exploderade snabbt av att få kulorna slickade och framförallt få den kalla nosen i röven. Tjejen låste in hunden och jag släpte ut den så klart.
Så vad kallas min sexualitet då?
Intressant att debatten tog sådan fart och att hetrobegreppet kan tolkas så olika.
Jo mitt intresse är som sagt att rent tekniskt uppnå maximal njutning i baken och då spelar det ingen roll för mej om det är en apa, maskin, alien som gör det men då tjejer skriver att en snorre är överlägsen en dildo och bögar har lång erfarenhet faller oddsen på bögen.
Jag känner dock ingen som helst attraktion till män i bastun eller får något sug på män som jag dagligen får kvinnor jag ser överallt.
Jag har varit med för mej oattraktiva kvinnor och blivet oförmögen att få stofräs och det är högst troligt samma sker med en bög. Bästa vore för mej att gå in till en bögs säng med ögonbindel och sätta röven i luften och bara låta sig ompysslas.
Vad är det värsta som kan hända? Jo att jag tvärvänder i dörren eller att det inte var skönt. Men än värre är kanske att fega ur och sen leva med att inte fått svar på min nyfikenhet.
PS: jag hade ett längre förhållande med en tjej som hade en Pinchler hund som hette Alfred. Varje gång vi gökade blev även Alfred tokkåt och försökte slicka mina kulor bakifrån när jag tog körde dogistyle( haha). Jag exploderade snabbt av att få kulorna slickade och framförallt få den kalla nosen i röven. Tjejen låste in hunden och jag släpte ut den så klart.
Så vad kallas min sexualitet då?
Jag gillar inte mansansikten och går inte igång på att kyssa eller hångla med män. Däremot gillar jag att smeka en manlig torso och mage och att runka/suga kuk. I rätt situation tror jag att jag skulle kunna tänka mig att bli påsatt av en man.
Med andra ord har jag ett sexuellt förhållande till manskroppen, men inget romantiskt förhållande. Har aldrig blivit kär i en man i vuxen ålder. Vänder mig aldrig om efter en snygg man på stan, men spanar efter tjejer hela tiden.
Tror att bögighetsskalan är ganska flytande. Jag skulle säkert ha utforskat sex med män mer om jag inte varit så uppfostrad med att tvåsamhet är lika med man/kvinna.
PS: jag hade ett längre förhållande med en tjej som hade en Pinchler hund som hette Alfred. Varje gång vi gökade blev även Alfred tokkåt och försökte slicka mina kulor bakifrån när jag tog körde dogistyle( haha).
Sverige/Jämtland) kanske dräller av pinchler-hundar som heter Alfred, så det kanske inte alls är så att du outat din exflickvän.
Har knullat mej i själv i röven flera gånger och tyckte om det mkt är jag bög eller bi därför?
Har knullat mej i själv i röven flera gånger och tyckte om det mkt är jag bög eller bi därför?