• Anonym (Undrar)

Hur bi är ni män ?

Frågan gäller rent sex man med man. Behöver inte vara några känslor. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur bi är ni män ?
  • Anonym (wassa)

Har testat, med fyra olika män.
    Längesen nu. Jag fantiserar ofta, men är nöjd. Ångrar inte att jag testade dock.

• MrFlex

Jag är inte bi alls tyvärr. Tänder uteslutande på kvinnor och kan inte alla tänka mig att ha sex med en man. Har provocerat mig själv med bögporr ett par försök men det blir total tilt i skallen och starka äckelkänslor.

Är dock inte rädd för män, kukar, sperma så en MMF-trekant funkar (inget mellan killarna då).

• Anonym (Bikille)

Är nog så bi som man kan bli. Hade varit enklare om man bara tände på ett kön tror jag..

• Anonym (Bobbz)

Har ej provat, men vill gärna suga av "hela vägen" och bli tagen bakifrån.

• Anonym (Jämtland)

Är hetro och får rysningar av att tex kyssa en man.

Har nu upptäckt hur skönt det är att bli dildo knullad där bak. Önskar nu bli undergiven och försiktigt bögknullad av proffs eller av en dam med leksaker.

• John22
    Anonym (Jämtland) skrev 2017-02-11 04:36:16 följande:

Är hetro och får rysningar av att tex kyssa en man.

Har nu upptäckt hur skönt det är att bli dildo knullad där bak. Önskar nu bli undergiven och försiktigt bögknullad av proffs eller av en dam med leksaker.

Och jag är en vegan som äter stekt fläsk varje onsdag.
  • Anonym (Jämtland)
    John22 skrev 2017-02-11 06:46:11 följande:

Och jag är en vegan som äter stekt fläsk varje onsdag.

Där har du fel. Jag har ingen attraktion kännslor till en man utan jag har bara upptäckt alla dessa fantastiska nerver rumpan har och vem har teknik o redskapet för optimal stimulans där ? Jo troligen en bög. Om en kvinna kan utföra samma jobb tar jag givetvis henne.

Vad kallar du en kvinna som tar analsex för att njuta av samma nerver? Jag tror hon fortfarande är streit efter ett rövknull, eller?

PS: Jag har bott utomlands där man inte smög meda att vara bög. Lärde känna flera bögarsom är hur bra polare som helst men aldrig att de fick ta i mej. Istället skojade vi med att vi skulle fixa brudar som kunde göra män av dom , och sen asgarvade vi. Om du visste vad jag varit med om hade du förstått hur macho jag egenteligen är men jag är beredd att pruta på mina stelbenta normer tillåta mig njuta med en ny teknik.
  • Underbaraälskade

Lite knepig fråga det där!?
    Vi är ett gift par M/K och vi är båda bisexuella och har erfarenhet av sex med det egna könet,för oss handlar det om situation och känsla,det finns få regler men allt ska kännas bra för alla inblandade då blir det oxå bra.

Men att kunna svara på HUR bisexuella vi är går inte,kan skilja sig från gång till gång.

Svar på tråden Hur bi är ni män ?