Anonym (Jämtland) skrev 2017-02-11 13:59:32 följande:
Där har du fel. Jag har ingen attraktion kännslor till en man utan jag har bara upptäckt alla dessa fantastiska nerver rumpan har och vem har teknik o redskapet för optimal stimulans där ? Jo troligen en bög. Om en kvinna kan utföra samma jobb tar jag givetvis henne.
Vad kallar du en kvinna som tar analsex för att njuta av samma nerver? Jag tror hon fortfarande är streit efter ett rövknull, eller?
PS: Jag har bott utomlands där man inte smög meda att vara bög. Lärde känna flera bögarsom är hur bra polare som helst men aldrig att de fick ta i mej. Istället skojade vi med att vi skulle fixa brudar som kunde göra män av dom , och sen asgarvade vi. Om du visste vad jag varit med om hade du förstått hur macho jag egenteligen är men jag är beredd att pruta på mina stelbenta normer tillåta mig njuta med en ny teknik.
Försök vrida på det hur du vill, men tänder du på att bli rövknullad av en man så är du inte hetero, precis som en kvinna som tänder på att bli påsatt av en annan kvinna inte är hetero.
Inget fel med det, men att försöka få det till något annat är bara löjligt.