• Anonym (Undrande sambo)

Är det friskt att runka VARENDA DAG?

Min kille och jag har ett normalt fungerande sexliv. En frekvens på kanske 4-5 ggr i veckan. Han är c:a 25 jag är c:a 35 om det har nån betydelse.

Utöver detta så runkar han. Detta förmodligen varenda dag. Det stör väl inte mig direkt att han gör detta ibland...men varenda dag? Trots ett ganska frekvent sexliv?

Jag undrar om det kan vara något fel på honom, sexmissbrukare kanske? Kan jag lita på att en sådan är trogen? Han runkar framför datorn när han tror att jag sover. Detta ibland kanske bara en timme efter att vi har haft sex. Han runkar till saker som (sökord på en porrsida) MILF+pov. MILF+dildo MILF+striptease MILF+blowjob och återkommande åt någon som heter "Lisa Ann" som tydligen är en "milf" (Hon ser ut som en plastdocka)

Missbruk eller normalt?

• Svar på tråden Är det friskt att runka VARENDA DAG?
  • Anonym (Vs)

Han kanske är uttråkad? Jobbar han eller vad gör han på dagarna?

• Anonym (en kille)

Ja, det är vanligt. Det är till och med vanligt att dra en runk samma dag som man har sex med en annan person. Helt normalt är det också.

Först om han aldrig någonsin runkar skulle jag bli fundersam.

• Anonym (en kille)

Sen kanske just att runka till porr varje dag är mindre vanligt, men jag ser det varken som ovanligt eller onormalt att göra det. 

• MammAmma

Självklart är det normalt, och vanligt. Jag onanerar varje dag, med få undantag, även om jag haft/kommer ha sex samma dag. Och jag är inte kille ens.

Anonym (Vs) skrev 2016-10-02 20:43:56 följande:

Han kanske är uttråkad? Jobbar han eller vad gör han på dagarna?

Han jobbar konstiga tider med långa skift, han kan vara borta mån och komma hem tisdag natt, och då är hela arbetsveckan gjord sedan och han har flera dagar ledigt. ibland kan han jobba så på helgen och ha varenda vardag ledig. 

Men jag vet inte om han är uttråkad. Han har ju sina tv-spel, böcker, filmer, vänner, mig och han tränar varje ledig dag. 
  • Anonym (Fkdkd)

Att han är ung och ni har aktivt sexliv känns ändå som att det mest handlar om att han har mycket hormoner igång fortfarande. Men det är lätt att hamna i en problematisk användning av porr när hjärnan vänjer sig och börjar behöva det för att tända.

• Anonym (Normal)

Helt normalt - så länge det inte hindrar hans vanliga vardagsliv (att gå till jobbet, fixa hygien, äta, träna, fritidsaktiviteter etc). Sitter han bara framför datorn i morgonrocken skiter i jobbet, kompisar och aldrig vill göra något annat - då har han problem).

• Anonym (Vs)
    Anonym (Undrande sambo) skrev 2016-10-02 20:57:40 följande:
    Han jobbar konstiga tider med långa skift, han kan vara borta mån och komma hem tisdag natt, och då är hela arbetsveckan gjord sedan och han har flera dagar ledigt. ibland kan han jobba så på helgen och ha varenda vardag ledig. 

Men jag vet inte om han är uttråkad. Han har ju sina tv-spel, böcker, filmer, vänner, mig och han tränar varje ledig dag. 
    Kan bli så om man är hemma mycket att man onanerar för att man är uttråkad och han verkar ju ha ganska udda arbetstider och en del fritid så jag hade inte höjt på ögonbrynen direkt.
    Anonym (Fkdkd) skrev 2016-10-02 20:59:03 följande:

Att han är ung och ni har aktivt sexliv känns ändå som att det mest handlar om att han har mycket hormoner igång fortfarande. Men det är lätt att hamna i en problematisk användning av porr när hjärnan vänjer sig och börjar behöva det för att tända.

Det är jag rädd för, men jag tror mig ha ganska bra koll på hans porrvanor. Han har kollat på samma typ av porr sedan vi började ses för några år sedan så det verkar inte vara så att han behöver värre och värre saker.Det han kollar på tycker jag är ganska tama saker, men utvecklas det till grövre porr skulle jag bli orolig.
  • Anonym (anon)

Jag är iofs kvinna men onanerar definitivt mer - minst en gång om dagen - när jag har ett bra och rikt sexliv. Mycket vill ha mer liksom ;) Kanske är detsamma för din kille?

Porrtittandet hade inte bekymrat mig så länge det inte innebär att han inte vill lika ofta som du.

• Anonym (MILF-hunter)
    Anonym (Undrande sambo) skrev 2016-10-02 20:41:45 följande:

Min kille och jag har ett normalt fungerande sexliv. En frekvens på kanske 4-5 ggr i veckan. Han är c:a 25 jag är c:a 35 om det har nån betydelse.

Utöver detta så runkar han. Detta förmodligen varenda dag. Det stör väl inte mig direkt att han gör detta ibland...men varenda dag? Trots ett ganska frekvent sexliv?

Jag undrar om det kan vara något fel på honom, sexmissbrukare kanske? Kan jag lita på att en sådan är trogen? Han runkar framför datorn när han tror att jag sover. Detta ibland kanske bara en timme efter att vi har haft sex. Han runkar till saker som (sökord på en porrsida) MILF+pov. MILF+dildo MILF+striptease MILF+blowjob och återkommande åt någon som heter "Lisa Ann" som tydligen är en "milf" (Hon ser ut som en plastdocka)

Missbruk eller normalt?

Helt normalt att älska M.I.L.F
  • Anonym (MILF-hunter)
    Anonym (Undrande sambo) skrev 2016-10-02 20:41:45 följande:

Missbruk eller normalt?

Om runkandet går ut över annat han ska göra så är det ett problem.

Ex. han har lovat att städa, men fastnar med byxorna neddragna framför datornb och drar i den så det blir inget städat = problem.

Han ska träffa en vän, men ställer in för att han även här fastnad med handen i den = problem.
  • Anonym (MILF-hunter)
    EpicF skrev 2022-12-27 23:57:32 följande:

Ja, det är friskt att runka varje dag för en man. 

Så länge det inte går ut över annat.
    Hade en kollega som onanerade på arbetstid och det blev inte så lyckat.
  • EpicF
    Anonym (MILF-hunter) skrev 2022-12-28 00:03:52 följande:
    Så länge det inte går ut över annat.
    Hade en kollega som onanerade på arbetstid och det blev inte så lyckat.
    Det är väl en självklarhet... oavsett vilket kön det gäller. 
Svar på tråden Är det friskt att runka VARENDA DAG?