Inlägg från: Anonym (MILF-hunter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (MILF-hunter)

Är det friskt att runka VARENDA DAG?

Anonym (Undrande sambo) skrev 2016-10-02 20:41:45 följande:

Min kille och jag har ett normalt fungerande sexliv. En frekvens på kanske 4-5 ggr i veckan. Han är c:a 25 jag är c:a 35 om det har nån betydelse.

Utöver detta så runkar han. Detta förmodligen varenda dag. Det stör väl inte mig direkt att han gör detta ibland...men varenda dag? Trots ett ganska frekvent sexliv?

Jag undrar om det kan vara något fel på honom, sexmissbrukare kanske? Kan jag lita på att en sådan är trogen? Han runkar framför datorn när han tror att jag sover. Detta ibland kanske bara en timme efter att vi har haft sex. Han runkar till saker som (sökord på en porrsida) MILF+pov. MILF+dildo MILF+striptease MILF+blowjob och återkommande åt någon som heter "Lisa Ann" som tydligen är en "milf" (Hon ser ut som en plastdocka)

Missbruk eller normalt?

Helt normalt att älska M.I.L.F
  • Anonym (MILF-hunter)
    Anonym (Undrande sambo) skrev 2016-10-02 20:41:45 följande:

Min kille och jag har ett normalt fungerande sexliv. En frekvens på kanske 4-5 ggr i veckan. Han är c:a 25 jag är c:a 35 om det har nån betydelse.

Utöver detta så runkar han. Detta förmodligen varenda dag. Det stör väl inte mig direkt att han gör detta ibland...men varenda dag? Trots ett ganska frekvent sexliv?

Jag undrar om det kan vara något fel på honom, sexmissbrukare kanske? Kan jag lita på att en sådan är trogen? Han runkar framför datorn när han tror att jag sover. Detta ibland kanske bara en timme efter att vi har haft sex. Han runkar till saker som (sökord på en porrsida) MILF+pov. MILF+dildo MILF+striptease MILF+blowjob och återkommande åt någon som heter "Lisa Ann" som tydligen är en "milf" (Hon ser ut som en plastdocka)

Missbruk eller normalt?

Om runkandet går ut över annat han ska göra så är det ett problem.

Ex. han har lovat att städa, men fastnar med byxorna neddragna framför datornb och drar i den så det blir inget städat = problem.

Han ska träffa en vän, men ställer in för att han även här fastnad med handen i den = problem.
  • Anonym (MILF-hunter)
    EpicF skrev 2022-12-27 23:57:32 följande:

Ja, det är friskt att runka varje dag för en man. 

Så länge det inte går ut över annat.
    Hade en kollega som onanerade på arbetstid och det blev inte så lyckat.
Svar på tråden Är det friskt att runka VARENDA DAG?