Anonym (Kåt tjej) skrev 2023-05-30 11:56:34 följande:
Gammal tråd men gick in och läste och känner igen mej! Jag ska till min älskare nu ikväll, ska bli underbart.
Jag hade först dåligt samvete men jag njuter så otroligt mycket och blir en väldigt glad människa efter våra träffar så min man får också del av det positiva, även om han inte får något sexuellt ut av det.
Sexet med min älskare är helt fantastiskt, framförallt är han så otroligt uthållig kan hålla på precis hur länge jag vill tills jag är helt nöjd, då säger jag till och så får han komma i mig
. Ibland håller vi på i timmar.....
Underbart!! 
När det finns sexuell kemi så är det magiskt!
Det är märkligt hur sex med ens vanliga partner kan vara "bra" men exakt samma sex kan vara fantastiskt med en annan!
Jag blir nostalgisk att tänka på en speciell älskarinna jag hade. Allt vi gjorde var som magi! Jag minns att vi ibland testade "softknull", som vi sa. Det var vanlig missionär med tillägget att det var oerhört mjukt, långsamt och försiktigt. Det visade sig vara det mest effektiva sättet för henne att får orgasm på någonsin! Vissa gånger tog det henne cirka 30 sekunder från start till att komma första gången!
Min fru passar på 69:an oxå.. och jag kan sakna så att ligga i en 69a...