Anonym (Samma här) skrev 2016-03-09 22:11:27 följande:
Åh vad härligt!!
Men oj, blev ni avslöjade? Vet båda era partners om detta? Utveckla gärna.
Jag o min älskare har hållit till i bilen för det mesta men 2 ggr i höstas bokade vi hotell. Då kunde vi njuta i flera timmar av varandra. Så hett!
Förra veckan var det bilen, men pga det långa uppehållet var det så grymt magiskt så att vi totalt "glömde" att vi var i en bil. Mitt huvud dunkade mot bildörren när han knullade mig, kände absolut ingenting i huvudet då. Efteråt var huvudet ömt i flera dagar. Trevlig påminnelse ;)
Tack för att du försöker hålla tråden till ämnet! Det är bara han som är upptagen, jag är skild men han blir väl min älskare ändå eller använder jag fel ordval?

Nå ja oavsett... Helvetet brakade lös när hans tjej fick veta men hon valde att stanna ändå.. nu när värsta stormen lagt sig vågar han sig på´t igen dock inte lika ofta av försåtliga skäl... Bilen är hett för övrigt!! men kan va opraktiskt.. tyvärr har vi inte vädret på vår sida man snart kan man kanske ordna med lite mysiga picknickar i skogen... Låter underbart att va så inne i passionen att man inte märker att man håller på att få huvudet inslaget
Träffade några andra killar som inte va upptagna under vårt uppehåll men ingen som hade lika skön kuk och samma passion!!! Man tar ju bara det bästa så därför håller jag mig till min älskare nu!!

Anonym (kls) skrev 2016-03-10 21:05:17 följande:
Detta är en av anledningarna varför en kvinnas sexuella bakgrund spelar roll, som man vill man till varje pris undvika att ingå en relation med den här typen av slampor.
Fördelen när man gör som oss är att ingen vet om de.. ens kommande partner förblir lyckligt ovetande.. hade jag vart ute på krogen och raggat nya killar varje helg hade ryktena genast börjat sprida sig! Speciellt i en mindre stad.. smidigt att ha ett hemligt sexualliv när man lever singellivets goda dagar.