Inlägg från: Ascendere |Visa alla inlägg
  • Ascendere

Längtar så efter min älskare!

Anonym (Glad) skrev 2016-03-14 22:11:59 följande:

jösses.. heta diskussioner... verkar va livsfarligt att ha ihop de med upptagen men.. hahaha... tror inte hans tjej är kapabel till att slå ner mig men vem vet hon kanske spårar upp oss med GPS och lejer en yrkesmördare... va fan ska sex va så himla laddat för.. kan folk inse att det är jävligt svårt att få alla sina behov tillfredsställda av en enda person (man ska va bästa vänner, ge varandra ekonomisk trygghet, skapa ett trivsamt hem,  vara bra föräldrar, få varandra att skratta, gemensamma intressen, kunna prata om allt, vara sig själv och dessutom ha ett jävligt bra sexliv). När man tänker efter är det väldigt svårt att få alla delar att klaffa samtidigt, inte så konstigt att sexlivet får sig en törn och att man då söker spännande sex på annat håll. Jag får alla mina behov utan sexlivet tillfredsställda på annat sätt än genom en partner därför passar det mig perfekt att träffa en kille bara för att få fantastiskt sex... Min älskare får alla sina behov förutom sexet tillfredsställt med sin flickvän och genom att han får de från mig istället blir även alla hans behov tillgodosedda. Alla vinner på de enligt min mening. Ink hans tjej som får en mer tillfredsställd och harmonisk man som inte gnäller över sexlivet Hoppas jag får träffa honom imorgon!!

Varför kan inte din man tillfredsställa sina sexuella behov? 

En uppriktig undran, inget dömande 

Svar på tråden Längtar så efter min älskare!