Skulle du kunna vara ihop med en SD:are?
Ja, Familjeliv. Vad säger ni? Skulle ni kunna dela erat liv med en person som öppet stödjer Sverigedemokraterna?
Ja, Familjeliv. Vad säger ni? Skulle ni kunna dela erat liv med en person som öppet stödjer Sverigedemokraterna?
Hypotetisk fråga. Det beror på personen. Skulle det vara när jag träffade min nuvarande sambo och att hon då var SD:are tror jag inte att det spelat någon roll.
Nej. Ett förhållande skulle inte funka med så olika grundläggande värderingar. Vi skulle råka i luven på varandra om allt möjligt.
SD har ju inte bara pissig invandrarpolitik utan är också stockkonservativa vad gäller familjepolitik, det är främst de frågorna jag tänker på när det kommer till det dagliga livet i ett parförhållande. Med stor sannolikhet skulle den här eventuella partnern också vilja inskränka mina homovänners rättigheter och det är inte heller särskilt sexigt.
Sorry, vet inte varför den där blev dubbel.
Det är väl mer det att Sd är bakåtsträvare i sin generella politik som skulle få mig att undra hur personen är funtad. Just att de har invandringsfrågor med i politiken är inte vad som får mig att undra.
Invandringsfrågor med i politiken.
Det har väl alla partier?
Var din avsikt med "frågan" att upplysa mig om detta eller är du så dåligt insatt att du på riktigt ställer en sån fråga till en random människa?