• Reflect

Skulle du kunna vara ihop med en SD:are?

Ja, Familjeliv. Vad säger ni? Skulle ni kunna dela erat liv med en person som öppet stödjer Sverigedemokraterna?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna vara ihop med en SD:are?
  • Reflect
    apburen skrev 2015-09-25 13:07:22 följande:

Ja, självklart eftersom jag är SD-are själv.

Däremot skulle jag inte kunna vara ihop med en Vänsterpartist eller en miljöpartist. 

Varför inte det då?
  • Reflect
    Stolt Farsa skrev 2015-09-25 13:20:29 följande:

Vad säger du om one night stand med en SD:are då?

Som Todonada: Rasism är osexigt, och man vill ju gärna få upp honom. Så svaret är nej på din fråga.
  • Reflect
    Anonym (ab) skrev 2015-09-25 14:28:56 följande:

Absolut! Och tillsammans skulle vi skaffa massa ariska barn :')

Rasist.
  • HäckHäxan
    Anonym (ab) skrev 2015-09-25 14:28:56 följande:

Absolut! Och tillsammans skulle vi skaffa massa ariska barn :')

Du vet helt uppenbarligen inte vart i världen arier härstammar ifrån. Det är långt större chans att jag som är turk har ariskt blod i mig än att någon som är svensk sen generationer efter generationer är det. Just saying. Google that shit och gör världen en tjänst, skaffa kunskap. Kunskap är både intressant, upplysande och gör att man slipper gå runt och tro fel.

Trevlig helg och en bamsekram på det du stackare.
  • ollonetspecial

Men lol är du turk så vill ju imte svenskar ha dig ändå. Typ din morsa och andra wt som ynglar av sig med turkar >_

• HäckHäxan
    ollonetspecial skrev 2015-09-25 19:25:21 följande:

Men lol är du turk så vill ju imte svenskar ha dig ändå. Typ din morsa och andra wt som ynglar av sig med turkar >_

Haha ja men just det.

Newsflash mitt barns pappa är helt sådär yber svensk. Taadaaaa

WT. Sweet måste upplysa min mamma om att hon är wt. Vart hittar man listan med kriterier?

Det bästa är ändå att alla svenskar alltid tar mig för svensk och har skitsvårt att tro på att jag faktiskt inte är helt svensk. Det brukar krävas invandrare eller andra blandade för att se att jag inte är svensk.

Oavsett så är jag ju halvturk det är liksom inget som förändrar det vad folk än tycker jag ser ut som.
  • lövet2

Nej. Jag skilde mig faktiskt när min man började rösta på SD.

• Rataxes
    Reflect skrev 2015-09-25 14:25:45 följande:
    Om du var singel då?
    Hypotetisk fråga. Det beror på personen. Skulle det vara när jag träffade min nuvarande sambo och att hon då var SD:are tror jag inte att det spelat någon roll.
    Ödslar inte tid på anonyma nick.
  • Reflect
    lövet2 skrev 2015-09-25 21:31:09 följande:

Nej. Jag skilde mig faktiskt när min man började rösta på SD.

Mycket bra gjort!
Svar på tråden Skulle du kunna vara ihop med en SD:are?