• Reflect

Skulle du kunna vara ihop med en SD:are?

Ja, Familjeliv. Vad säger ni? Skulle ni kunna dela erat liv med en person som öppet stödjer Sverigedemokraterna?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna vara ihop med en SD:are?
  • Blueskillen
    Anonym (Ja) skrev 2015-09-25 03:24:23 följande:

Ja absolut. Skulle tvärtom ha otroligt svårt för att vara tillsammans med någon som är för stor/fri invandring osv. osv. 

Som sagt, ett enfrågeparti. Ut med packet!

"Jimmie Åkesson sha-la-la-la-la".
  • Kallefjongkalsong
    Smecker skrev 2015-09-25 05:50:16 följande:

Aldrig i livet. Jag är endast intresserad av relationer med Sverige-vänner, inte Sverigedemokrater.

Låt mig gissa, du har tatuerat in det latinska citatet på svanken? Kek
  • Kallefjongkalsong
    HäckHäxan skrev 2015-09-25 03:39:51 följande:
    Jag har en skittrevligt afrikansk kompis du kan få om du vill?

Han borde passa ypperligt om det viktigaste kriterier är att vara emot stor / fri invandring.

Ville du ha nr?
    Svenska tjejer har bättre smak än du.
  • HäckHäxan
    Kallefjongkalsong skrev 2015-09-25 08:57:33 följande:
    Svenska tjejer har bättre smak än du.
    Svenska tjejer?

Förresten vilken smak är det jag har enligt dig och berätta gärna vart jag kommer ifrån också. Det känns viktigt att veta för mig. Tack på förhand <3
  • DenNamnbitne

Känns som att den här frågan kommit upp rätt många gånger nu. Om jag lyckades hitta en flicka jag älskade av hela mitt hjärta skulle nog inte förälskelsen försvinna bara för att hon hade en åsikt jag inte gillade. 

Det är sorgligt att så många är godtrogna och inte tänker själva. De köper lättvindligt historien om den hemska, elaka, obildade och inskränkta sverigedemokraten såsom läromästare Arnstad med flera så klokt konstaterat. Oavsett vilken åsikt människor har så har de, om de är idealistiska och ärliga, "valt" åsikter utifrån vad de anser är bäst för världen och bäst stämmer överens med de eviga idealen. 

• apburen

Ja, självklart eftersom jag är SD-are själv.
    Däremot skulle jag inte kunna vara ihop med en Vänsterpartist eller en miljöpartist. 

• HäckHäxan
    DenNamnbitne skrev 2015-09-25 12:59:09 följande:

Känns som att den här frågan kommit upp rätt många gånger nu. Om jag lyckades hitta en flicka jag älskade av hela mitt hjärta skulle nog inte förälskelsen försvinna bara för att hon hade en åsikt jag inte gillade. 

Det är sorgligt att så många är godtrogna och inte tänker själva. De köper lättvindligt historien om den hemska, elaka, obildade och inskränkta sverigedemokraten såsom läromästare Arnstad med flera så klokt konstaterat. Oavsett vilken åsikt människor har så har de, om de är idealistiska och ärliga, "valt" åsikter utifrån vad de anser är bäst för världen och bäst stämmer överens med de eviga idealen. 

Så man måste vilja dela livet för att man är förälskad eller hur menar du?

För jag tänker att man kan älska någon men välja att inte dela livet iaf för det kanske kostar mer än det smakar i siste änden.

Oavsett om det är politik eller annat som gör att man fattar det beslutet
  • Stolt Farsa

"Kanske" och "Vet ej" är ganska lika svar här. Men iaf. Jag har ju varit ihop med en SD:are och förhållandet var väl inget vidare. Men iom att vi ändå var tillsammans i flera år så får jag väl säga "kanske"

Svar på tråden Skulle du kunna vara ihop med en SD:are?