BF sep, okt eller nov som bor i Skåne?
Hej
Min BF är 16 oktober och jag bor i Landskrona, finns det någon mer som bor runt omkring som vill snacka och träffas? Det är alltid kul att träffa nya människor:)
Hej
Min BF är 16 oktober och jag bor i Landskrona, finns det någon mer som bor runt omkring som vill snacka och träffas? Det är alltid kul att träffa nya människor:)
Jag har skickat mitt namn men inte blivit addad än... Men teamtoffie kanske har annat för sig nu i helgen
Jag har skickat mitt namn men inte blivit addad än... Men teamtoffie kanske har annat för sig nu i helgen
Pysslar rätt mkt hemma. Tar någon promenad eller tar en fika på stan med någon vän :p rätt tråkiga saker just nu faktiskt
Har Bf precis i början på januari men vet inte om man kan hänga med här ändå? Bor i Kävlinge!
Hej. Jag har hittat de flesta av er på fb. De jag inte har hittat har jag meddelat.
Sorry att det tog tid har inte varit hemma på hela helgen.
Lillaysterlou- vilken otis att få det med men vad bra att du mår bättre nu. Du får ta det extra lugnt nu då!. Vad för typ av pyssel gör du? Jag bli lätt rastlös och behöver pyssel.
Hej. Jag har hittat de flesta av er på fb. De jag inte har hittat har jag meddelat.
Sorry att det tog tid har inte varit hemma på hela helgen.
Lillaysterlou- vilken otis att få det med men vad bra att du mår bättre nu. Du får ta det extra lugnt nu då!. Vad för typ av pyssel gör du? Jag bli lätt rastlös och behöver pyssel.
Åh jag vill lära mig virka men jag tror inte min ADHD tillåter det haha typiskt :p
Ni måste först acceptera teamtoffies vänförfrågsn innan hon kan bjuda in er i gruppen :))
Kollade mina inställningar, har bara tillåtit vänners vänner att kunna skicka vänförfrågan. Har ändrat nu så om det inte funkat tidigare så bör det funka nu :)
Hej. Visst kan du det:)
Skriv ett meddelande med ditt namn så addar jag dig. Beskriv din profil bild med:)
Annars kan ni mejla mig så skickar jag mitt fb namn så kan jan lägga till er i gruppen
Tack så mkt, ja jag är lättad att det gick över så fort :)
Jo det kan va skönt att ha nått att göra. Just nu planerar vi att måla om och göra om barnrummet. Ska måla om och planera nån slags lösning till alla leksaser osv. Annars sitter jag och ritar en del i vanliga ritblock, har väl alltid tagit till penna och papper när saker blir tråkiga. Möblerat om rätt mkt och baksidan men att gå hemma mycket är nog att man inser hur snabbt man tröttnar på sina gardiner haha. Har ingen symaskin men annars hade jag nog sytt en hel del :)
Jag har haft lite problem med att hitta er på facebook och det ber jag om ursäkt för. Som lillaysterlou- skrev innan så kan det ha med era eller mina inställningar.Men det ska gå:).