-
Jag tycker Anna Kinberg Batra verkar tråkig.Tycker du det också?Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Är Anna Kinberg Batra tråkig?
-
Tråden är om Batra och till valet emot henne kommer JÅ och GP åter.Sensitiveguy skrev 2014-12-10 22:26:41 följande:Jaha, vad har det med Åkesson att göra?
-
Hon var med även då.Sensitiveguy skrev 2014-12-10 22:27:41 följande:I sådana fall ogillar nog Anna de åsikterna med.
-
Ja, hon verkar rätt tråkig just nu, men det lär ta sig när hon har blivit mer varm i kläderna.
-
Reinfeldt var väl inte roligare precis.....
-
Men har med ålder att göra också, han brister i politiken och hon är nog för ung, inte så snygg heller som andra i M.Carouuw skrev 2014-12-10 22:28:50 följande:
Det slår en f.d svetsare och fackpamp(rysningar) alla gånger.
Partiledare har ett brokigt förflutet
V har en vanlig jobbare
Batra är civilekonom liksom Oskar Sjöstedt och Ekeroth i SD!
Annie är jurist.
JB Major
Romson Biolog, Fridolin inget speciellt liksom Hägglund -
Han och Hägglund är gamänger när det är dags.Galliformes skrev 2014-12-10 22:57:59 följande:
Reinfeldt var väl inte roligare precis.....
-
Hon har varit med sedan ungdomen, roliga överklasskäringar, finns det?Lotta2lotta skrev 2014-12-10 22:54:50 följande:
Ja, hon verkar rätt tråkig just nu, men det lär ta sig när hon har blivit mer varm i kläderna.
-
Hur vet du att Åkesson tillfrisknar tills dess?Olaw skrev 2014-12-10 22:53:17 följande:
Tråden är om Batra och till valet emot henne kommer JÅ och GP åter.
Ja, men man tycker inte precis samma i ett parti.Olaw skrev 2014-12-10 22:54:05 följande:Hon var med även då.
-
Fridolin är ju lärare och Hägglund placeringsrådgivare. Åkesson däremot är ingenting.Olaw skrev 2014-12-10 23:02:38 följande:
Men har med ålder att göra också, han brister i politiken och hon är nog för ung, inte så snygg heller som andra i M.
Partiledare har ett brokigt förflutet
V har en vanlig jobbare
Batra är civilekonom liksom Oskar Sjöstedt och Ekeroth i SD!
Annie är jurist.
JB Major
Romson Biolog, Fridolin inget speciellt liksom Hägglund
-
Det är en jädra skillnad på att vara partiledare och att sitta i riksdagen och debattera med andra ledamöter. Då krävs det att man är noggrann och kan gå in i detaljerna, blir lätt att man snackar som en tjänsteman. Partiledare är något helt annat, med ett helt annat medialt tryck.Olaw skrev 2014-12-10 23:04:41 följande:Hon har varit med sedan ungdomen, roliga överklasskäringar, finns det?
-
Dom säger i massmedia att JÅ och GP ska vara med.Sensitiveguy skrev 2014-12-10 23:37:08 följande:Hur vet du att Åkesson tillfrisknar tills dess?Ja, men man tycker inte precis samma i ett parti.Olaw skrev 2014-12-10 22:54:05 följande:
Hon var med även då.
-
Men nu var det frågan om utbildningar och JÅ har mest vad jag minns.Lotta2lotta skrev 2014-12-12 08:12:47 följande:Det är en jädra skillnad på att vara partiledare och att sitta i riksdagen och debattera med andra ledamöter. Då krävs det att man är noggrann och kan gå in i detaljerna, blir lätt att man snackar som en tjänsteman. Partiledare är något helt annat, med ett helt annat medialt tryck.
-
Romson är ju doktor i miljörätt. Om det är en yrkestitel eller inte kan man ju diskutera.
Ang. Kinberg Batra så är hon säkerligen en kompetent politiker, men hennes utstrålning får ju Reinfeldt att framstå som en tioåring med ADHD som druckit ett sexpack Redbull. Jag undrar om hon öht är kapabel att säga något som får åhörarna att dra på smilbanden.
-
Har jag inte hört.Olaw skrev 2014-12-13 08:03:18 följande:
Dom säger i massmedia att JÅ och GP ska vara med.
-
Jag tar långt hellre en politiker som är seriös, och därmed ofta tråkig, än en rolig men totalt förvirrad, typ Juholt...