-
Jag tycker Anna Kinberg Batra verkar tråkig.Tycker du det också?Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Är Anna Kinberg Batra tråkig?
-
Tycker Mattias Karlsson verkar ha en tråkig attityd däremot.
-
Ingen aning, jag har aldrig träffat henne.
-
I dagens aktuellt upprepade hon samma svar på alla frågor som en papegoja, inte särskilt imponerande.
-
Igår sa hon att allt bara handlar om Integration och nya arbeten, när hon svarade på att andra moderater vill ha begränsningar.
Måste hon hålla färgen tills hon är vald, för att hålla ihop alliansen eller är hon så dum att hon vill arbeta för mer röster till SD? -
Hon verkar ha huvudet på skarp. Det är viktigt.Gert skrev 2014-12-09 18:22:07 följande:
Jag tycker hon framstår som en tråkig Reinfeldt kopia.
Du tycker väl alla inom "sjuklövern" är tråkiga? -
Hur kan du vara så säker på det?Gert skrev 2014-12-09 20:00:28 följande:
Hennes lugn hon har visat hittills är ju bara spel för gallerierna.
-
Hennes man hade varit ett betydligt intressantare val.Gert skrev 2014-12-09 16:34:05 följande:Jag tycker Anna Kinberg Batra verkar tråkig.Tycker du det också?
-
Nope.sverker11 skrev 2014-12-10 20:34:34 följande:
Hennes man hade varit ett betydligt intressantare val.
-
Han kan nog tilltala folk söderöver och Oskar Sjöstedt de norröver men JÅ kommer tydligen tillbaks liksom Göran Persson.Penida skrev 2014-12-09 20:09:09 följande:
Tycker Mattias Karlsson verkar ha en tråkig attityd däremot.
-
Sjukskrev sig Göran Persson?Olaw skrev 2014-12-10 22:02:00 följande:
Han kan nog tilltala folk söderöver och Oskar Sjöstedt de norröver men JÅ kommer tydligen tillbaks liksom Göran Persson.