-
Jag tycker Anna Kinberg Batra verkar tråkig.Tycker du det också?Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Är Anna Kinberg Batra tråkig?
-
Har svårt att avgöra huruvida hon är tråkit eller ej. Hennes yrke är inte att vara rolig, så jag har svårt att se att det gör varken till eller från om hon är tråkig.
Vad säger du om övriga politiker, är de tråkiga eller roliga? -
En snobbig överklasskärring från Djursholms Ekeby, intill hennes företrädare i Täby.Sensitiveguy skrev 2014-12-10 18:55:53 följande:Hon verkar ha huvudet på skarp. Det är viktigt.
Du tycker väl alla inom "sjuklövern" är tråkiga?
Det hon är mest berömd för var ärligt menat med den bakgrunden. -
En SD-hatande ½-Indier som är komiker?sverker11 skrev 2014-12-10 20:34:34 följande:Hennes man hade varit ett betydligt intressantare val.
-
Han ska ställa upp i valkampanjen nu.Sensitiveguy skrev 2014-12-10 22:08:23 följande:Sjukskrev sig Göran Persson?
-
De måste kunna vara roliga också, eller gemytliga, att ha en komiker som man som tycks hata det M stått för tidigare räcker inte.LSalander skrev 2014-12-10 22:14:42 följande:
Har svårt att avgöra huruvida hon är tråkit eller ej. Hennes yrke är inte att vara rolig, så jag har svårt att se att det gör varken till eller från om hon är tråkig.
Vad säger du om övriga politiker, är de tråkiga eller roliga?
-
Ja, ni sverigedemokrater brukar vara långt ifrån dessa överklassingar.Olaw skrev 2014-12-10 22:19:18 följande:
En snobbig överklasskärring från Djursholms Ekeby, intill hennes företrädare i Täby.
Det hon är mest berömd för var ärligt menat med den bakgrunden.
-
Vad spelar det för roll?Olaw skrev 2014-12-10 22:20:20 följande:
En SD-hatande ½-Indier som är komiker?
-
Jaha, vad har det med Åkesson att göra?Olaw skrev 2014-12-10 22:21:21 följande:
Han ska ställa upp i valkampanjen nu.
-
I sådana fall ogillar nog Anna de åsikterna med.Olaw skrev 2014-12-10 22:23:25 följande:
De måste kunna vara roliga också, eller gemytliga, att ha en komiker som man som tycks hata det M stått för tidigare räcker inte.
-
Olaw skrev 2014-12-10 22:19:18 följande:En snobbig överklasskärring från Djursholms Ekeby, intill hennes företrädare i Täby. Det hon är mest berömd för var ärligt menat med den bakgrunden.
Det slår en f.d svetsare och fackpamp(rysningar) alla gånger.