• miraklet

Ensamstående i Jönköping

Hejsan. Jag är en ensamstående mamma till tre små busar. I åldrarna 7 mån. 1,5 resp 5 år. . . Hyfsat nyinflyttad i stan.. pga att jag är mammaledig och dessutom har alla på heltid. Så är det svårt att lära känna nytt folk. Nu börjar det faktiskt kännas lite ensamt.. Så jag undrar om det finns någon som vill hitta på något någon gång.. Fika eller vad som.. de kvittar egentligen. Behöver bara vuxet sällskap. Less på alla blöjbyten och allt välling. :-P

• Svar på tråden Ensamstående i Jönköping
  • Myran12

Hej!

Är inte ensamstående men hakar gärna på då jag har dåligt med vänner med barn.

Har ni träffats någon gång?

• Lorpan
    Lindis85 skrev 2014-01-07 08:09:16 följande:
    Lorpan har du facebook? :)
    Ja, Lovisa Törnebladh heter jag :) 
  • Lorpan
    Myran12 skrev 2014-01-07 10:26:22 följande:
    Hej!

Är inte ensamstående men hakar gärna på då jag har dåligt med vänner med barn.
    Har ni träffats någon gång?
    Är ganska ny i denna tråd, så vet inte säkert. Men tror inte att några träffats än :)
  • Lindis85

jag är också ny i tråden :) Jag heter Linda Salén på facebook :)

• Lorpan
    Lindis85 skrev 2014-01-09 10:50:37 följande:
    jag är också ny i tråden :) Jag heter Linda Salén på facebook :)
    Hittade dig men kan inte skicka en vänförfrågan! Försök skicka en till mig? :)
  • Lorpan
    Myran12 skrev 2014-01-10 13:50:12 följande:
    Ingen som har lust att skapa en facebookgrupp istället?
    Låter som en bra ide, jag har dock noll koll på hur man gör ^^,
  • Tutti frutti

Hej alla! Vad kul att fler tittade in och vill haka. Nä, vi har inte träffats än. Inte vad jag vet i alla fall Tråden dör nästan ut emellan åt, men vi har varit nära att bestämma en träff flera gånger hehe. En sån här tråd hänger på att folk verkligen loggar in, skriver, håller tråden vid liv och faktiskt bokar in en träff! 

Jag bor med mina 2 döttrar och sambo i Hok. Barnen är 4 o 5 år. Har också en liten i magen som ska komma ut i maj Känner ingen här förutom grannen och min familj. Saknar det sociala. Flyttade ifrån min vänkrets 2 gånger. Dels när jag flyttade från Eskilstuna men sedan igen när jag flyttade från linköping till Hok.

Jag har stängt min facebook men kan tänka mig att öppna den om nån skapar en grupp åt oss där eller hur man nu gör. Ha en mysig Fredagskväll allihop! Själv ska vi slappa och äta kebab framför tv´n nu

• Lindis85

jag kan försöka mig på att skapa en grupp :) Återkommer med info!

• Lindis85

Har gjort en grupp nu som är sluten. Kan ändra den till hemlig när alla hittat den.

Den heter:

"Jönköpingsgruppen"

:)

Sök på den.

• Lindis85

jaha. haha vilken tur. visste inte att jag lyckades länka men det var ju smidigt ;)

• Tutti frutti
    Lindis85 skrev 2014-01-13 14:33:10 följande:
    Har gjort en grupp nu som är sluten. Kan ändra den till hemlig när alla hittat den.

Den heter:

"Jönköpingsgruppen"

:)

Sök på den.
    coolt! Jag ska bli medlem igen ikväll när ungarna sover!
  • Tutti frutti

Jag är inte så van med fb och kan inte komma på hur jag hittar jönköpingsgruppen.. hjälp?..

• Tutti frutti

länken funkar inte att trycka på. Blir såhär:

This content is currently unavailable
    The page you requested cannot be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.
  • Lindis85

har du hittat den Tutti Frutti? Kan skicka ett mejl till dig annars?

Svar på tråden Ensamstående i Jönköping