• miraklet

Ensamstående i Jönköping

Hejsan. Jag är en ensamstående mamma till tre små busar. I åldrarna 7 mån. 1,5 resp 5 år. . . Hyfsat nyinflyttad i stan.. pga att jag är mammaledig och dessutom har alla på heltid. Så är det svårt att lära känna nytt folk. Nu börjar det faktiskt kännas lite ensamt.. Så jag undrar om det finns någon som vill hitta på något någon gång.. Fika eller vad som.. de kvittar egentligen. Behöver bara vuxet sällskap. Less på alla blöjbyten och allt välling. :-P

• Svar på tråden Ensamstående i Jönköping
  • JessicaPersika86

Hallå allihopa! Hur går det för er? :) jag hakar också gärna på. Lite roligt att se dig här asumpenut, den andra tråden dog visst;)

• Tutti frutti

Hej! Av de föreslagna dagarna så föreslår jag tisdag eller onsdag måndag och fredag har jag BVC och vc tider för flickorna.

• thbr

Tyvärr kan jag inte nu i början av veckan då mina två små har blivit sjuka :(

Ni andra kan väl föreslå en tid som passar lite längre fram så kanske vi kan bestämma något? :) 

• thbr

Hejsan!

Jag kan ons och tors denna veckan som kommer! Hur ser det ut för er andra?

• Tutti frutti
    thbr skrev 2013-11-30 13:32:08 följande:
    Hejsan!

Jag kan ons och tors denna veckan som kommer! Hur ser det ut för er andra?
    hej! Gud vad dålig jag är på att gå in här ofta! Imorgon ska jag shoppa lite julklappar med dotter och bonusson om det inte blir storm som vissa påstår. Vågar inte ge mig ut med bil och barn och gravidmage då, även om jag har split-nya vinterdäck...
    Nästa vecka? tisdag, onsdag eller fredag? Ska på ultraljud på torsdagen med gubben min Vi är såå spända!
  • Lindis85

Heej! Jag följer gärna med också. Är nyinflyttad och väntar första barnet i februari. Så går snart på mammaledighet :) Vart i Jönköping bor ni alla?

• Lorpan

Skulle också gärna hänga på då jag tappat nästan alla mina vänner när jag fick min dotter. Hade varit kul att träffa andra med barn/ som väntar barn då man automatiskt har enheldel gemensamt :) Har en dotter på 8 månader och bor i Norrahammar :) 

Svar på tråden Ensamstående i Jönköping