Ensamstående i Jönköping
Hej! Här har du en till som kämpar nyinflyttad i länet, åker till Jönköping då och då. Har bil och bensin hehe och saknar vuxen fika/umgås-kompis.
Hej! Här har du en till som kämpar nyinflyttad i länet, åker till Jönköping då och då. Har bil och bensin hehe och saknar vuxen fika/umgås-kompis.
Och så blev det lite tyst i tråden igen ska vi ta tag i fikat? Synd om det rinner ut i sanden.. Vad gör ni om dagarna? Jobbar, pluggar, föräldralediga? Jag är hemma för tillfället och kan alltså vilken dag som helst typ
Hej! Av de föreslagna dagarna så föreslår jag tisdag eller onsdag måndag och fredag har jag BVC och vc tider för flickorna.
Hej igen allihopa. Vad säger ni om kommande vecka?
Hej alla! Vad kul att fler tittade in och vill haka. Nä, vi har inte träffats än. Inte vad jag vet i alla fall Tråden dör nästan ut emellan åt, men vi har varit nära att bestämma en träff flera gånger hehe. En sån här tråd hänger på att folk verkligen loggar in, skriver, håller tråden vid liv och faktiskt bokar in en träff!
Jag bor med mina 2 döttrar och sambo i Hok. Barnen är 4 o 5 år. Har också en liten i magen som ska komma ut i maj Känner ingen här förutom grannen och min familj. Saknar det sociala. Flyttade ifrån min vänkrets 2 gånger. Dels när jag flyttade från Eskilstuna men sedan igen när jag flyttade från linköping till Hok.
Jag har stängt min facebook men kan tänka mig att öppna den om nån skapar en grupp åt oss där eller hur man nu gör. Ha en mysig Fredagskväll allihop! Själv ska vi slappa och äta kebab framför tv´n nu
Jag är inte så van med fb och kan inte komma på hur jag hittar jönköpingsgruppen.. hjälp?..
länken funkar inte att trycka på. Blir såhär: