Sluta äta sötsaker = Omöjligt
Har flera gånger om och om igen sagt att "Nu jävlar får det var slut på sötsaker, nu ska jag börja mitt nya liv".
Men ändå, varje gång så skiter det sig. Om det så är soppor, lchf, gi, tallriksmodellen så skiter det sig.
Faller alltid tillbaka till sockret, om det så är godis, dricka, kaffebröd osv så tappar jag kontrollen över mig själv och vräker i mig som om jag aldrig skulle få mat något mer. Sen är det så att börjar jag kan jag inte sluta, utan då tänker jag att har jag redan börjat kan jag ju lika gärna äta tills det är slut, för att imorgon då, då ska jag börja banta på riktigt.
Äter ibland så att jag har vart tvungen att spy, och andra gånger äter jag tills jag nästan vill stoppa fingrarna i halsen och spy upp alltihopa men kan inte.
Vad är det som är så fel?
Efter man har ätit så växer ångesten och man mår super dåligt och går och nyper sig i magen.
Vill bli av med sockerberoende och det där tänkandet med att: du lever bara en gång, det är helg, man måste gå unna sig etc.
Vill bli smal nu och inte behöva vara den där tjockisen hela tiden, hon som alltid går med något i munnen under kalas och andra tillställningar.
Vill kunna visa att jag också kan få snygg kropp efter två barn.
Men hur ska jag bli av med mina behov??