• Ekot

Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?

Hej,
    är 24 år och väntar första barnet i oktober. Är det någon annan där ute som också ska ha barn i höst och som kanske vill ses senare och umgås för att göra ledigheten lite roligare?

• Svar på tråden Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?
  • Ekot

Tack! Ja han är jätteduktig med händerna. Kanske utvecklat den förmågan mer eftersom han inte kunnat öva på att sitta osv?

Vad skönt att det inte var något. Då borde det väl gå över med tiden då bara? Kräks hon lika mycket nu som tidigare eller märker ni någon skillnad?

Jadu var är snön? :-/ tycker det är tråkigt att den är borta men iaf tur att den låg kvar över jul

• Karollina

Grattis vad skönt att det är över =) måste vara helt underbart att slippa det där nu och veta att allt är bra =)

• Ekot

Tack Karollina! Ja röntgen vid 6 mån men allt verkar ju bra

• Lycklig och glad

Hej tjejer! Hur är det med er? Idag var jag och Nils på babysim för första gången. Nils fullkomligt älskade det! :) Hoppas allt är bra med er och att era bebisar mår gott! KRAM

• Ekot

Allt bra. 3 mån vaccinering här idag han verkar iaf ta det rätt bra. Babysim verkar jättekul vilket företag går ni hos?

Vi borde ta och boka träff snart. Brukar ju vara lite krångligt

• Lycklig och glad

Ekot, vi går på Teampoolin i simhallen i Beckomberga. Jättegullig ledare :) Börjar nya kurser i mars om du är intresserad.

Jag ses gärna, men har fullt denna och nästa vecka... Men veckan efter kanske?

• Ekot

Ja kanske

Jag tror jag kan då. Hur ser det ut för er övriga?

• marla333
    Lycklig och glad skrev 2013-01-15 10:25:13 följande:
    Ekot, vi går på Teampoolin i simhallen i Beckomberga. Jättegullig ledare :) Börjar nya kurser i mars om du är intresserad. Jag ses gärna, men har fullt denna och nästa vecka... Men veckan efter kanske?

Nästa vecka skulle passa bra. För mig passar det bäst mitt fm/ mitt på dagen. När morgonstressen är förbi :)
  • Ekot

Jag kan nog de flesta dagar vi är rätt sega på morgonen så tidigast kl 11 skulle vi rösta på...

• marla333
    Lycklig och glad skrev 2013-01-23 00:02:47 följande:
    Kul att träffa er på Öppna förskolan Ekot och Karoliina :) Hur är det med dig Marla? Kram

Händer väl inte så mycket. Dagarna rullar på. Helt plötsligt är det en ny vecka! Längtar till våren, är ett helt projekt att ta sig ut nu!
  • Ekot

Detsamma LoG!

Eller hur Marla. Längtar till våren. Ska bli skönt slippa alla varma lager. Han vaknar när vi kommer hem från promenad också eftersom jag måste öppna upp och ta av honom så han inte blir för varm. Är ju hopplöst! Sen dessa -16 grader är tråkiga för då undviker vi gå ut (var dock ute idag då det var -10 när vi gick och jag hade ett ärende men när vi kom hem var hon -16!). -5 känns som lagom temperatur om det ska vara kallt.

• Karollina

Hej! ja det var trevligt att träffas på öppna, får bli flera gånger! idag hoppade vi öppna, Milian har så ont i magen :( .

hur är det med era små? något nytt roligt som hänt i utveckligen?  

• Hjärtefröjd

Jag och min man bor i Välllingby och funderar just nu på vilken BVC vi ska välja. Nån som har erfarenhet av Vällingby BVC eller Västervårdens BVC?

• Ekot

Hjärtefröjd nej tyvärr ingen erfarenhet av dem. Går på blackebergs bvc och ör nöjd med dem. Där ligger närmsta öppna förskolan också.

• marla333

Länge sen jag kikade in här! Hur går det med alla små? Har ni fått till nån mer träff? Skulle tycka det vore kul att ses, kanske gå en sväng. Men är så less på snön. Att klättra över snövallar med vagn är inte kul... Får gärna bli vår för mig ;)

Svar på tråden Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?